Vis oss din Seiko!

IMG_0976.jpeg

NWA og første Seiko inn på maange år.

Ettersom jeg hadde som nyttårsforsett å ikke kjøpe noe nytt i 2026 var det vel på sin plass å ryke på dette forsettet allerede på dag 1 i 2026? Fant denne på Finn og hentet hos en trivelig klokkeinteressert så fort tåken fra nyttårsfeiringen hadde lagt seg 😜.

(Og ja, klokke og lenke er fortsatt ripefri selv etter tilpasning med Leatherman)

Seiko Speedtimer - Ref spb515j1

IMG_9712.jpeg

NWA og første Seiko inn på maange år.

Ettersom jeg hadde som nyttårsforsett å ikke kjøpe noe nytt i 2026 var det vel på sin plass å ryke på dette forsettet allerede på dag 1 i 2026? Fant denne på Finn og hentet hos en trivelig klokkeinteressert så fort tåken fra nyttårsfeiringen hadde lagt seg 😜.

(Og ja, klokke og lenke er fortsatt ripefri selv etter tilpasning med Leatherman)

Seiko Speedtimer - Ref spb515j1

Vis vedlegg 418098
Haha, det var virkelig et kortvarig nyttårsforsett. Men gratulerer med en flott Seiko! :D
De er superfine.

• Liker
Reaksjoner: permagnar
Dagens klokke er en 7625-1993 som angivelig er fra 1968. Arvet fra min far og har mest sannsynlig aldri fått ordentlig service. En del riper på skiven og litt matte flekker på visere og indekser men er i god bruksstand. Imponerende nok går den kun +20s/døgn. Den har nylig fått ny akryl og en ny seilduksreim fra Zuludiver og er med i den ukentlige rulleringen.
IMG_9501.jpeg