Vis oss din Seiko!

Hva mener du? Er den moddet?
Ja, er vel egentlig bare én del som er ordentlig byttet. Ytre beskyttelse, har sett det kalt "kappe". Opprinnelig var den i hvit plast, men jeg bestilte en i rustfritt stål fra Yobokies. Skruene som holder denne på plass er svarte fordi det var det jeg fikk når jeg bestilte nye via urmaker.
... og så bruker jeg den fast på nato-rem da, hvis det har noe å si for slikt. Dette er av praktiske årsaker.

• Liker
Reaksjoner: Slettet bruker 15873
Må få ordnet datohjulet, men lumen er hvertfall i orden. SBCJ021 for de som måtte lure.

20211227_190132.jpg

Så hva gjør mann når en har en sterk dragning mot Seiko sine klokker (gjerne eldre modeller), liker Disney og har to små barnebarn som mann bare må få penset inn på riktig spor her i livet med en gang?
Det måtte bare bli Seiko sin Disney-Time fra -70 tallet,
tempImage5GM9GC.png
tempImageRFAek9.png

Redigert:
Et lite batteriskift, så var en av de kuleste digitale armbåndsurene i farta igjen. Elsker den sekundviseren! Visstnok litt lumske disse modulene etter hvert, så alltid litt spennende om det kun er tomt batteri som er årsaken til stans. Er uansett nøye med å ikke la den ligge for lenge med gammelt batteri og å alltid benytte offisielle batterier.

IMG_7688.JPEG
IMG_7691.JPEG