Noen som har erfaring med Crafter Blue gummireim på Sumo? Ser veldig fine ut!
Enig, så bra ut. Kanskje skaffe seg en Sumo igjen...
Noen som har erfaring med Crafter Blue gummireim på Sumo? Ser veldig fine ut!
Seiko Sarb017. Synes dette er en fantastisk kul klokke
![]()
Ikke noe å lure på @Vegard. Den bærer større enn sine 38mm, og er tykk nok til å vise seg frem, men kompakt nok til å ikke prange. Grønn/gull fungerer overraskende bra, og skiven får frem et smil hver gang den er i dagslys. Eneste "ankepunktet" er at reimen er kjip den første måneden, men utseendemessig var dette en så god match at jeg ikke byttet reim på mitt eksemplar. Presterte å selge den til en hyggelig kar her inne etter en helomvending i klokkeboksen, men at en Alpinist skal inn igjen om en stund er det lite tvil om.
I mellomtiden eksperimenteres det med perlon og nato på denne klumpen:
![]()
Kan du skrive noen tanker rundt Alpinisten nå som du har hatt den noen dager? Sitter på gjerdet ang. størrelsen og og fargekombinasjonen. Har en ny turtle på vei, det var en no-brainer
-Vegard
@Vegard Alpinisten er utvilsomt unik....jeg var skeptisk til farge og størrelse første gang, men bilder gjør den ikke rett....løp og kjøpKan du skrive noen tanker rundt Alpinisten nå som du har hatt den noen dager? Sitter på gjerdet ang. størrelsen og og fargekombinasjonen. Har en ny turtle på vei, det var en no-brainer
-Vegard