Hehe, ja, det kan du på mange måter hevdeEr hjemmekontor den ultimate desk diving?
Du trenger ikke en gang utsette klokken for vær og vind på vei til jobben![]()
Begrenset hvor mye vær og vind det pleier å være på vei ut til bilen uansett da
Hehe, ja, det kan du på mange måter hevdeEr hjemmekontor den ultimate desk diving?
Du trenger ikke en gang utsette klokken for vær og vind på vei til jobben![]()
Enig.
Stod i winderen de dagene. Var derfor jeg stoppet målingen da den skulle stilles til sommertid. Går ofte mange dager mellom hver gang jeg bruker en klokkeHva gjorde du 29, mars når du måtte hacke klokken og manuelt justere for sommertid?
Aha - OK. Takk. Greit å vite. Selv så har jeg brukt min GS i 42 strake dager, og fra 1. mars til justeringen av sommertid var nøyaktigheten innen sekundet i den perioden. Justerte til sommertid, og siden 29. mars og frem til i dag går SBGA4007 fortsatt innen sekundet. Det vil si - heldigvis - at nøyaktigheten på 9R65 er mye bedre i normal daglig bruk enn i en winder. Det er jo faktisk ganske betryggende, siden urverket er regulert for slik bruk - og ikke spinne rundt i en winder-Stod i winderen de dagene. Var derfor jeg stoppet målingen da den skulle stilles til sommertid. Går ofte mange dager mellom hver gang jeg bruker en klokke