Herlig! kan jeg få spørre om du har byttet det oppladbare «batteriet» eller om det fortsatt virker, eller virket da du postet.Velbrukt.. Kjøpt av meg på 90-talletVis vedlegg 316075
Herlig! kan jeg få spørre om du har byttet det oppladbare «batteriet» eller om det fortsatt virker, eller virket da du postet.Velbrukt.. Kjøpt av meg på 90-talletVis vedlegg 316075
Tok den frem etter mange år i skuffen og la den i lys. Virket litt, deretter ikke liv. Har nytt orig. batteri som jeg sendte inn sammen med klokka til urmaker for bytte samt service av klokka. Men de fikk ikke tak i deler til servicen fikk jeg beskjed om og returnerte klokka til meg. Antar det er pakninger e.l. de ikke fikk tak i.Herlig! kan jeg få spørre om du har byttet det oppladbare «batteriet» eller om det fortsatt virker, eller virket da du postet.
www.tidssonen.no
Vis vedlegg 375041
Min første Citizen. Må si at opplevd kvalitet er høyere en mine på mine Seiko. Sekundviser treffer markører, rehaut er bra og remmen er god.
Bezel føles også mye bedre ut en på min Seiko Turtle, som kan regnes en klasse over når man tar prisen i betraktning.
Tommel opp Citizen!
Mye klokke for pengene. Blir nok en til i en annen farge med tiden!Tommel opp fra meg også! Jeg har den blå varianten, kostet nesten ingenting i pent brukt tilstand på Finn.no. Vis vedlegg 375270