Vinterparkas

Forresten noen som vet om pelskrager til Fjällräven kan kjøpes løst?

pelskant.no

Kan velge typer og lengder. Lim og monteringsforklaring følger med. Rask levering, bra service.
Jeg kjøpte en feit Coyote derfra til Anorak No.8 fra Fjällräven til vinterfjellbruk, og limte velcrobånda sjøl. Pelskanten ligger normalt i lomma eller sekken, men er beredt ved værskifte. Anbefales.

Noen som vet om Nobis forsatt er å få tak i? Tenker da på Oslo området. Står noen norske kjeder på nettsiden som skal selge de, men ingen av disse har Nobis oppført på hjemmesiden sin lengre.

Er ute etter en parkas i bomber lengde, har da sett spesielt på Canada Goose Chilliwack, men hadde likt prøvd en Nobis Cartel også :)

Noen som vet om Nobis forsatt er å få tak i? Tenker da på Oslo området. Står noen norske kjeder på nettsiden som skal selge de, men ingen av disse har Nobis oppført på hjemmesiden sin lengre.

Er ute etter en parkas i bomber lengde, har da sett spesielt på Canada Goose Chilliwack, men hadde likt prøvd en Nobis Cartel også :)

Dessverre, har sett etter denne selv. Om det er størrelsen du lurer på, virker den å være varierende i Nobis. Har Yatesy i størrelse M og Barry i størrelse S, begge passer mine 180cm/80kg bra.

Redigert:
Eg er veldig glad i ullfrakker , men har også en hugo boss regnfrakk som er veldig god men uten hette så er det ikkje alltid den blir brukt so då vart det at eg slo til på eit black friday tilbud på en swims zurich .

Eg er veldig glad i ullfrakker , men har også en hugo boss regnfrakk som er veldig god men uten hette så er det ikkje alltid den blir brukt so då vart det at eg slo til på eit black friday tilbud på en swims zurich .
Ull kun aktuelt 1/10 dager om vintern i Førde...

Eh. Trenger ny parkas. Drar fram denne tråden.
Handla en Thorsen frå Arcteryx, kom i posten idag.
Fremdeles litt usikker på om eg beholder eller returnerer.
Hva finnes av alternativ?
NB! "Vanntett" er digg her i vårt område.

Eh. Trenger ny parkas. Drar fram denne tråden.
Handla en Thorsen frå Arcteryx, kom i posten idag.
Fremdeles litt usikker på om eg beholder eller returnerer.
Hva finnes av alternativ?
NB! "Vanntett" er digg her i vårt område.

Det spørs litt hva som blir avgjørende. Hvor mye kulde skal det tåle? Er «vanntett» viktigere enn isolasjon, ville jeg vurdert Swims. Om kulde er hovedfaktor, liker jeg Canada Goose.

• Liker
Reaksjoner: Oddemann
Testa Redox ifjor. Likte den, men var litt usikker på kor varm den er kontra Arcteryx sin.
Aldri på noe avslag heller den? Alltid veil?
Stemmer, Ubr forhandlere får ikke lov til å selge varene til under veil pris. Selv supertilbud fra DnB på Follestad står det at gjelder ikke Ubr.
Ang varmen kan jeg ikke si noe da jeg bare har testet den, og bare har "sommerlige" Ubr jakker selv :)

• Liker
Reaksjoner: Oddemann
Testa Redox ifjor. Likte den, men var litt usikker på kor varm den er kontra Arcteryx sin.
Aldri på noe avslag heller den? Alltid veil?
Jeg hadde griseflaks og fikk tak i Redox Saville Row edt. på 60% på Høyer i januar. Merkelig strategi at de selger såkalte "limited editions" på salg, men ikke standardmodellene når limited editions kommer på nytt år etter år. Uansett - den skal tåle ned mot 25 minus. Jeg har definitivt ikke fryst så lenge jeg har hatt den. Vet ikke hvordan den er sammenlignet med Arcetryx Thorsen, men jeg liker veldig godt at man kan ta av hetta så den ser litt mer ut som en frakk enn en parkas da jeg bruker mye dress i jobbsammenheng.

• Liker
Reaksjoner: Oddemann og SindreM