Vinterjakke

Dette er alt du trenger.
1000003717.png

Kjøpte en Fjellräven Greenland Winter i fargen Deep Forest i Tromsø denne uka. Kjempeførnøyd. Har lett lenge etter en lignende "militær" jakke. Denne satt perfekt og er ikke for "radikalisert". :)

fjallraven-men-s-greenland-winter-jacket-upload-c601732f53.jpeg

875a346f2a6d8aa3b2bb9bd8095f93606e65d173-1770x2168.jpg
Har vært i byen idag å letet etter fjellreven. Lite utvalg.bare vase modeller inne.
Tenkte å se på de modellene en kan bruke fjellreven voks på.virker jo genialt ut

Triste greier UBR xl er for trang over armene og xxl er for løs over alt.så ølmagen som tidligere nevnt,var minste problemet.

Redigert:
Kjøpte en Fjellräven Greenland Winter i fargen Deep Forest i Tromsø denne uka. Kjempeførnøyd. Har lett lenge etter en lignende "militær" jakke. Denne satt perfekt og er ikke for "radikalisert". :)

fjallraven-men-s-greenland-winter-jacket-upload-c601732f53.jpeg

875a346f2a6d8aa3b2bb9bd8095f93606e65d173-1770x2168.jpg
Kunne tenkt meg en i sort. Men er de romslige i størrelsen? Ikke alle XL som passer meg

Dette er alt du trenger.
Vis vedlegg 386339

Holder den?

Jeg bruker opp Swims støvler på én vinter (gjort det 3 ganger) (og ref Uggsene mine som jeg har trashet i 20 år lengre opp i tråden) og har ødelagt glidelåsene på 1 Swims ryggsekk og 1 weekend bag på det jeg synes er altfor kort tid.

Jeg sliter "aldri" ut noe så ca halvparten av tingene jeg har kastet de siste 10 årene har det stått Swims på.

• Liker
Reaksjoner: Hvalrossen
Holder den?

Jeg bruker opp Swims støvler på én vinter (gjort det 3 ganger) (og ref Uggsene mine som jeg har trashet i 20 år lengre opp i tråden) og har ødelagt glidelåsene på 1 Swims ryggsekk og 1 weekend bag på det jeg synes er altfor kort tid.

Jeg sliter "aldri" ut noe så ca halvparten av tingene jeg har kastet de siste 10 årene har det stått Swims på.
Enig. Har også dårlig erfaring Swims. Dårlig kvalitet.

• Liker
Reaksjoner: UJU