Det er turjakke for skog og fjell, ja.Roughstuff Var da litt smårøff.
Store i størrelsen?iflg str kartet så skal M passe meg. Evt L om en vil ha den litt romselig. Normalen for meg Er at ikke alltid XL er stort nok.
Denne i svart hadde ikke vært feilHer er jakka @Raniets skal ha! Ferdig snakka!
![]()
Uniqlo has a jacket that looks like Chairman Mao's, but it says it's just a coincidence
Uniqlo's new spring jacket bares a resemblance to the uniform often worn the late Chinese Communist leader Mao Zedong, social media users say. The company says any similarity is purely coincidental.www.cnbc.com
Noen ganger så er du så langt ute på viddene at det er helt festlig. Du er sikkert en klok mann på mange måter med mye erfaring fra bakgatene i Paris. Men du burde bremse med konspirasjonsteoriene. Mao var kommunist, og Kina er en kommuniststat. Ferdig snakka!Så mye dritt å lese her. Nei, Kina er ikke noe mer Kommunist stat (bare partiet holdt på navnet), og Mao snur seg nok i graven sin.
Kan ikke folk holde seg på jakke-prat?
Kommunisme betyr ingen privat eierskap, og ingen privat marked heller.Noen ganger så er du så langt ute på viddene at det er helt festlig. Du er sikkert en klok mann på mange måter med mye erfaring fra bakgatene i Paris. Men du burde bremse med konspirasjonsteoriene. Mao var kommunist, og Kina er en kommuniststat. Ferdig snakka!
Kjør jakke!!
Like stealing candy from a baby. Noen ganger er det for enkelt. Pust med magen nå sheriffKommunisme betyr ingen privat eierskap, og ingen privat marked heller.
Hvordan kan du si at Kina er kommunist da?
Kina er nå langt unna fra drømmen Mao hadde, da er det nok riktig når jeg sier at han snur seg i graven sin.
Du burde gå ned en liten hakk, for du har fæn ikke råd til kjeften din.
Har du et problem med meg, tar det opp på privat melding.
Vekker til live denne tråden.
Noen som har tips til en varm vinterjakke (selv i -30c)?
Lenken til Stormberg går også til Helly Hansen jakkenI helgen kjøpte jeg en rimelig Stormberg dunjakke(tynn), på xxl og en varmere og litt mer vanntett Helly Hansen jakke på tilbud. Merket allerede at HH blir nesten litt tykk og varm (til/fra/på toget med +7 grader og regn).
Har brukt M65 i mange år.Har en M65 jakke fra Alpha Industries som jeg har brukt mye på vår og høst. Veldig fornøyd med den.
Kjøpte avtakbart innerfor til den ifjor, så nå tenkte jeg å teste ut denne vinteren.
Store i størrelsen, jeg bruker vanligvis L/XL men i denne ble det M
Her avbildet med innenfor montert (med knapper) :
Vis vedlegg 386288