Vintage tråd!

Er '87 modell vintage?

Kjøpte akkurat en Tudor med kjøps- og service papirer.
En ref 9451, for de invidde...

Den er pokker så lekker.:mrgreen:
Nå blir konemor kjempeglad...:mrgreen:

Fikk denne av min grandtante:

IMG_6500.jpg

Quartz, men fremdeles litt kul. Verdt å fikses :)

Takk Frodo :) Hadde det vært mulig å putte ett mekanisk urverk inn i den om man skulle ha mulighet? Altså kun beholde skive og kasse? Eller er kassen og skiven designet for Quartz urverket only?

Takk Frodo :) Hadde det vært mulig å putte ett mekanisk urverk inn i den om man skulle ha mulighet? Altså kun beholde skive og kasse? Eller er kassen og skiven designet for Quartz urverket only?

Det tør jeg simpelthen ikke svare på. Jeg ville uansett beholdt den som den er og suplementert med en mekanisk "bror".

Hva synes så vintagefolket om dette her...

Klokken ligger i et krysningspunkt for meg, mellom å elske eller være likegyldig (kan ikke hate en slik uansett)... Aller først syntes jeg den er altfor slitt, men jeg har litt dialog med selger av og til, og skjønner at alt er "riktig" på denne. Jeg må si at jeg tar meg selv i å smygtitte på denne GODT benyttede redsub...
http://www.vintage-watches-internat...ectPath=/Shops/61874895/Products/1680-3405483
PS! Hvis man tar største forstørrelse og stiller seg halvannen meter fra skjermen, så synes jeg det skjer noe magisk...

Bezelen, skiven og viserne elsker jeg. Men.. Jeg syntes kassen og lenken ser veldig flott i forhold til resten.. Litt for flott.. Ser ut til at den er polert ganske så kraftig.

Holder denne tråden igang med en vintage Omega Geneve x rød og beige nato strap combo. :D

CIMG1311.jpg