Vintage forum

chronometer

Støttemedlem
Medlem
6. aug. 2010
Innlegg
1.945
Sted
Oslo Akershus
Hei,

Foreslår at vi oppretter et Vintage underforum og evt. også flytter over noen tråder i den forbindelse. Tror det vil øke interessen og aktiviteten :)
 
Har støttet forslaget tidligere, og støtter det så absolutt nå.

:)
 
Absolutt!!!
La oss rydde forumet slik at vi med litt mer contemporary smak slipper vintage-gnålet:) Jeg lover å sjekke innom for å smugnyte bildene...
 
For min del høres det ut som en god idé, men det er ikke noe must! Om det blir høyere eller lavere aktivitet er jeg litt usikker på..;) Det dekker jo evt et stort område og kan sånn sett gjøre vintage mer oversiktelig :)
 
Enig men...

Absolutt enig i dette! Men jeg synes kansje vi burde få litt flere seksjoner av de merkene som prates mest om her inne, som breitling? Men jeg er absolutt fornøyd sånn som vi har det nå :)
 
Godt forslag.

Jeg støtter forslagsstiller, men jeg ser en praktisk utfordring. Jeg mener og huske at det har blitt diskutert hvilke definisjoner av vintage man skal forholde seg til, i en annen trår Og såvidt jeg husker tror jeg at de fleste vintage definisjonene var subjektive. Jeg har ingen god definisjon, ser at mange forhandlere og sider forholder seg til "før 1960"
Så handler det jo mye om feeling, look og secondhand etc også.. for meg blir det rart og kalle ett ut fra 1989 vintage, men for andre vil dette kanskje falle seg helt naturlig.

Jeg tror uansett at vi må ha stor takhøyde i ett vintage-forumet. Det kommer helt sikkert til og bli laget mange tråder som folk ikke føler har blitt postet rett.. så oppfordrer alle til og ta godt vare på hverandre.

:)
mvh

mannensomikkekunnele