Valgets kvalme

Ser meg nødt til å vekke til live igjen denne tråden da det er en del babbel for tiden om Pelagos fortreffelighet. Den måtte som sagt vike da jeg gikk for AT2000. Nå har imidlertid tanken sneket seg inn igjen, dette til tross for at AT er et fantastisk ur. Jeg har vel ingenting å utsette på den men Pelagos herjer igjen i tankene mine til tross for at jeg egentlig er litt på hugget etter Explorer osv... Må få sett Pelagos live.....
 
OK, vært å sett på Pelagosen nå, de har den inne på Askeland i Stavanger. Mulig jeg har fyrt meg ufattelig mye opp siden den ble lansert på Basel men her sitter jeg uansett igjen litt tom. Designmessig er den noe av det flotteste som er laget men jeg fikk rett og slett ikke godfølelsen av den. Kvalitetsmessig synes jeg at det er både et og to og tre steg opp til AT2000 som jeg sitter med på armen. Klarte ikke helt å sitte fingeren på hva det var men det var bare noe som ikke stemte. Bra på en måte og kjipt på en annen måte. Hadde så sinnsykt lyst å eksplodere i forventning på vei inn der idag parallellt med at jeg håpte det ikke ville skje da det ville satt meg i en kinkig klemme. Nydelig kasse og alt det der men kvalitetsfølelsen i titanen og da spesiellt på lenken var myye høyere på min forrige Seamaster. Jaja sjekk den ut folkens designemssig fortsatt et ikon.