Valgets kval...

Medlem
13. jan. 2012
Innlegg
106
God kveld folkens. Er klar over at det ikke er alt for mange Breitling fans her, men prøver meg på en liten poll uansett:

2012 Super Ocean
50cb6b53-0b73-7127.jpg


Eller 2008 Avenger Seawolf
50cb6b53-0ba8-8f6e.jpg
 
Jeg har den først nevnte nå. Synes den er litt liten... Har tidligere hatt Super Avenger, som jeg følte var litt stor... Seawolf blir midt i mellom :)
 
Min smak og opplevelse på hånden sier uten tvil SOII:) Husk at den nå også kommer i 44'mm vis du synes 42 er litt lite;)
 
Jeg har den først nevnte nå. Synes den er litt liten... Har tidligere hatt Super Avenger, som jeg følte var litt stor... Seawolf blir midt i mellom :)
 
He he! Det begynner vel å gå opp for meg hvorfor den ikke er solgt for å si det slik :)

Bare så det er sagt så er jeg ikke antiBreitling. SA i titan er et flott om enn meningsløst stort ur i mine øyne. Det er bare det at med mye i Breitlings katalog så trenger jeg sveisebriller på meg når jeg ser på dem for at blingen ikke skal skade mine ellers så feilfrie horn(og evt andre) hinner.:cool:
 
SO er friske, og blandt de få jeg kan like av Breitling.

Usikker på hvorfor, men det er faktisk ikke mange av Breitlings modeller som tiltaler meg.
Blir liksom bare litt too much av alt.:confused:
 
SO er friske, og blandt de få jeg kan like av Breitling.

Usikker på hvorfor, men det er faktisk ikke mange av Breitlings modeller som tiltaler meg.
Blir liksom bare litt too much av alt.:confused:

Ser den... Jeg går forøvrig med engelske herreklær inkl sixpence/flatcap og kjører svensk herregårdsvogn, så hvorfor jeg er tilhenger av store Breitlinger skjønner jeg ikke helt selv :)