Klokkespotting

Var på Oslo-tur for en måneds tid siden. Var en hyggelig tur innom Alf Lie og hadde gleden av å prøve akkurat dette uret på både fruen og meg. Et utrolig flott ur som pirret kjøpelysten, gøy å se at du hadde merket deg nettopp dette :)

Thore
Er ikke dette en Spork, da? (SEIKO SPR043K)
Burde være mulig å skaffe billigere på internett, til tross for at den har gått ut av produksjon.
Eier en selv, forøvrig. Kjempefin klokke.
 
Leste første boken hans, som forøvrig var ganske bra. Han hadde trykket inn en klokkesamling i boken også, så det er vel ikke umulig at han er en WIS.

Hørt rykter om at en AP RO er med i hans neste bok - SKYGGEROM.
I tillegg til hovedkarakterens Omega.:rolleyes:
 
Er ikke dette en Spork, da? (SEIKO SPR043K)
Burde være mulig å skaffe billigere på internett, til tross for at den har gått ut av produksjon.
Eier en selv, forøvrig. Kjempefin klokke.

Visst er det en Spork, akkurat det som et så gøy - har den med og med dette AD-priset steg den litt i mental verdi ;)
 
Flere som bruker 2 klokker?

570px-Maradona_at_2012_GCC_Champions_League_final.JPG
 
58592219-0b0a-33bd.jpg

Her, Adam.

I 1980 skrev jeg et 4 siders brev på norsk til denne karen, 8-9mnd senere dukket brev, bilde og autograf opp. Ikke rart han var min store helt på åttitallet :)
 
På spm hvorfor han går med to klokker svarer Hans Olav "falle-av-stolen" Lahlum at den tredje er på service...
 
Spottet en milgauss GV på "ta sjansen" i Larvik på en av de som arrangerte dette!
Artig arrangement, jeg deltok men 18 sek holdt ikke til noe seier akkurat!
 
Sebastian Buemi

Hadde håpet og spotte en svær grom AP ROO på Sebasian Buemi i helgen....

DSCN1215.jpg


Men ved nærmere ettersyn ser det ut som han bærer en Casio, WTF?
 
b00b14b9-2d22-c75e.jpg

Min polske kollega har notert (og behørig kommentert) at jeg til tider er inne på klokkesider.
Han har dessuten skjønt greia med Dagens Klokke og wrist shot ...
Når det kommer til selve klokka er det dog ikke helt WIS ;)
Noter dere at datofunskjonen streiket
 
noen på nasjonal nå fra forumet med en submariner? evt daytona på oslo s?:) da er du mest sannsynelig spotta!

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
 
Jeg syns det ser ut som polerte midtledd på lenka. Hvis det stemmer er det vel en GMT-IIc
 
Spottet sinn en eller annen U noen rader forran meg på strekningen oslo - køben med sas i går klokken 1900. Vil tro det er noen her inne?
 
Er ikke det der en litt stor boks da?

Jo, boksen er alt for stor, MEN det kan godt ligge en GMT II-C der fordet. Om du ser i innsiden på lokket står det ROLEX med store bokstaver. Dette har jeg aldri sett før så regner med at dette er en spesiell "sponsor-boks".