Vacheron Constantin-tråden

Har prøvd å få kontakt med Bjerke, men det er vanskelig å komme gjennom på tlf. Hvor lang tid tar det å få svar på en henvendelse på e-post?
 
Jeg har ventet i to uker nå og purret i forrige uke. Fortsatt ikke noe svar på min henvendelse. Sendte mail til Halvor Bjerke selv og fikk svar dagen etter. Herlig mann ;)
 
Ok. Det er REF: 4600E/000A-B442 du har bestilt?
Eg har lyst på en slik, men har ingen historikk med Bjerke.
Tror du det er håp for meg om eg tar en telefon?

Det gikk nå iallfall veldig greit før jul når jeg var innom å bestilte. Måtte fylle ut et skjema og så fikk jeg beskjed pr e-post noen dager etterpå at denne kunne bestilles.
Usikker på om ståa er den samme nå, hørt noen rykter om at kanskje leveringstid er blitt noe lengre. Men jeg ville ringt, mailet eller stukket innom Bjerke å hørt om jeg var deg.
 
Postet også i dagens, men syntes det ble så fint så poster det her også.
337D5F48-95E2-422B-A973-987CF91A63B5.jpeg
 
Takk! Ja, kjøpte den i 2016. Remmen er fra i år, ikke fra VC.
Helt rått. Jeg mener det faktisk ikke finnes en fetere chronograph der ute. Kaaanskje PP 5170r kan måle seg i det rette lyset? Ring meg hvis du brått skulle finne på å selge :love:
Har selv denne luringen som jeg også liker godt.
 

Vedlegg

  • 650_1088599914.jpg
    650_1088599914.jpg
    163,7 KB · Visninger: 0
  • Liker
Reaksjoner: andres
Helt rått. Jeg mener det faktisk ikke finnes en fetere chronograph der ute. Kaaanskje PP 5170r kan måle seg i det rette lyset? Ring meg hvis du brått skulle finne på å selge :love:
Har selv denne luringen som jeg også liker godt.
Du har en raff chronograph selv da! I motsetning til din er min fortsatt i katalogen til VC, i stål, rg eller pt. Kan ikke tenke meg at de er vanskelige å få tak i.
 
  • Liker
Reaksjoner: Johnsigans
Er det bare jeg som får litt bismak av at Bjerke selger en 3 år gammel 4500 til 510k? Skjønner at supply er elstremt lavt men er demand så høyt at folk er villig til å betale over 2x nypris? dette markedet er jo helt spinnvilt:oops:
CE5B163E-A529-44C2-9AB6-087823B374D8.png
 
  • Liker
Reaksjoner: politrew
Er det bare jeg som får litt bismak av at Bjerke selger en 3 år gammel 4500 til 510k? Skjønner at supply er elstremt lavt men er demand så høyt at folk er villig til å betale over 2x nypris? dette markedet er jo helt spinnvilt:oops:
Vis vedlegg 295312
Nå har den vel ligget ute i noen uker uten at noen har bitt på.
Sørger fremdeles over å ikke få kjøpt den ny hos Bjerke, men uaktuelt å betale noe i nærheten av 500k for en brukt..
Skulle vurdert det for rundt 300k.
 
  • Liker
Reaksjoner: Golfballen
Hei. Er ikke så ofte innom her, men forsøker meg på å spørre om noen servicetips.

Har en 2006-modell 47040 med svart skive kjøpt relativt nyservet i 2017. Har i det siste tenkt at det er på tide med service - og jammen har ikke klokken nå stoppet. Jeg kan trekke den opp igjen og da går den helt fint til den stopper igjen. Gjetter det kan være et issue med gangreserven?

Hvordan bør jeg gå frem for å få fikset dette? Vil Bjerke ta jobben med å sende den til Sveits, eller må (eller bør?) jeg kontakte VC selv? Klokken er kjøpt i utlandet.

Noen som har noen formening om hva dette kan koste? Alminnelig service koster vel minst 10k og om det skal repareres noe i tillegg (nye deler?), så er det vel kanskje bare å stålsette seg.

Setter pris på tips og vink.