Fredrik4628
Støttemedlem
Lekkert!
Lekkert!
Ikke godt å si. Men Urmaker Bjerke river seg nok frustrert i håret om dagen. Både Lange og VC ut av døren like før de åpner sin nye superbutikk.Trist utvikling... Hva er grunnen til at de trekker seg ut? Og er det slik at de trekker seg ut av forhandler nettet i Norge for å opprette egne butikker, eller helt ut av Norge?
Litt usikker på om det er produsentene som «dumper» Bjerke, eller om det er Bjerke som «dumper» ALS og VC. Siden det blir stadig vanskeligere for Bjerke å få lov til å selge de mest attraktive og lettsolgte modeller fra disse produsentene. Samtidig så forventer nok ALS og VC at Bjerke skal selge et visst volum av «ikke boutique» og mer ukurante modeller.Ikke godt å si. Men Urmaker Bjerke river seg nok frustrert i håret om dagen. Både Lange og VC ut av døren like før de åpner sin nye superbutikk.
Bra jeg tok en hyllevarmerBjerke fikk tildelt 3 stk. Lange i 2023. Ikke lett å drive butikk da.
Noen som vet om den Saxonia Moon Phase som de hadde igjen (den siste als) ble solgt på salget?Bra jeg tok en hyllevarmer![]()
Burde fått en saftig rabatt siBra jeg tok en hyllevarmer![]()
Heldigvis fikk jeg detBurde fått en saftig rabatt si![]()
Jeg forhørte meg med Bjerke for noen dager siden og den var solgt.Noen som vet om den Saxonia Moon Phase som de hadde igjen (den siste als) ble solgt på salget?