Johnsigans
Støttemedlem
Er utelukkende positiv til 222. Enig i at Overseas kanskje mettet behovet fra før, men VC er glad i å ta vare på eldre modeller uten å skape endeløs hype, feks. 1921. Blir spennende om de relanserer denne fremover:
Drømmer er til for å oppfylles. Denne har ligget ute en stund til en OK pris, men er sikkert mulig å bli enig om en enda hyggeligere pris.Den hellige gral!
du prøvde ikke tilfeldigvis også 1921 i 36.5 mm?Var innom Boutique'n i København og fikk prøvd 222 og American 1921 på lanken.
222 er forsåvidt ikke så interessant for meg men artig å ha prøvd. American 1921 derimot var en skikkelig høydare for meg, satt som smurt i sin 40mm versjon. Må muligens revurdere om A. Lange & Söhne 1815 up/down er min fremtidig "dressklokke" eller ikke
For øvrig må jeg skryte av servicen der inne, veldig hyggelige folk der inneVis vedlegg 415800
Det gjorde jeg, synes den ble for liten for meg. Liten som i form av det var uvant, fikk den samme feelingen som da jeg prøvde en 36mm Explorer for en stund tilbake siden, jeg bruker en 39mm Explorer til daglig.du prøvde ikke tilfeldigvis også 1921 i 36.5 mm?