Vacheron Constantin-tråden

Hvor skal dette ende? :oops: Enig at 4500V er rå, men sikkert en halv mill til sommeren... Er fortsatt en stålklokke

VC4500V.png
 
Tror jeg leste et sted at den blå kun skal selges gjennom Boutiques.
Tas ut av ordinær katalog
Jeg fikk også beskjed om at min var forsinket mange måneder. Sort skive, da.

Kilder i VC skal ha uttalt at de manglende modellene på hjemmesiden deres bare er uttrykk for et teknisk problem med nettsiden. Jo lengre dette problemet vedvarer uten å bli fikset, jo mindre troverdig fremstår imidlertid dette.

Som nevnt over venter jeg også på en sortskivet modell som er forsinket. Det hadde vært interessant å vite om Bjerke fremdeles setter folk på venteliste for sort VC dual time eller sort 4500V.
 
Jeg fikk ikke komme på venteliste på sort 4500V. Har kun kjøpt en klokke der tidligere så vet ikke hvor mye det egentlig sier. Det er jo godt mulig folk med bedre kundehistorikk fortsatt kommer seg på ventelisten.
 
Jeg fikk ikke komme på venteliste på sort 4500V. Har kun kjøpt en klokke der tidligere så vet ikke hvor mye det egentlig sier. Det er jo godt mulig folk med bedre kundehistorikk fortsatt kommer seg på ventelisten.

Sort er nydelig og emm den flotteste i kolleksjonen av Overseas. Jeg har heller ikke kommet på venteliste på sort 4500v, selv med kundehistorikk.
 
En god omtale av 4500V med fine observasjoner og sammenligninger med 5711 og 15202. Passer bra samme dag som prisoppgang på sortimentet.

 
  • Liker
Reaksjoner: McQ
Kilder i VC skal ha uttalt at de manglende modellene på hjemmesiden deres bare er uttrykk for et teknisk problem med nettsiden. Jo lengre dette problemet vedvarer uten å bli fikset, jo mindre troverdig fremstår imidlertid dette.

Som nevnt over venter jeg også på en sortskivet modell som er forsinket. Det hadde vært interessant å vite om Bjerke fremdeles setter folk på venteliste for sort VC dual time eller sort 4500V.

Jeg venter også på sort 4500V. Forespurte denne under OWF i slutten av oktober og betalte depositum i starten av november.
 
  • Liker
Reaksjoner: McQ og Dr.Yes
Det kan stemme. Jeg vurderte en dual time eller kronograf som neste store kjøp men må tenke meg om en gang til da dette ble litt voldsomt for en stålklokke.
Voldsomt for en stålklokke?! Batmanen din begynner vel å nærme dette sjiktet:mrgreen: