Vacheron Constantin-tråden

Ser at det blir nevnt at 4500 med brun skive har gått ut av produksjon. Finner ikke info om dette noe sted. Noen som har info om dette?
 
Flott klokke det der!

Vurderer samme men usikker på skivefarge. Har AP 15300 med blå så tenkte det kunne være fint med den brune (som nå har gått ut av produksjon :().

Veldig kult om du deler noen initial thoughts!

Ser også at den er på hjemmesiden, men referer til tidligere innlegg her som hevder at den er gått ut av produksjon.
 
Ser også at den er på hjemmesiden, men referer til tidligere innlegg her som hevder at den er gått ut av produksjon.
Jeg ba Tidemann sjekke opp ettersom det var min preferanse og beskjeden fra fabrikken var at den fargen ble faset ut nylig. Mer enn det vet jeg ikke...

Om det ikke skulle stemme er jo det egentlig good news
 
Jeg ba Tidemann sjekke opp ettersom det var min preferanse og beskjeden fra fabrikken var at den fargen ble faset ut nylig. Mer enn det vet jeg ikke...

Om det ikke skulle stemme er jo det egentlig good news

“With regards to your request, we would like to inform you that the model Overseas with a brown dial with reference 4500V/110A-B146 is part of our current collection. You can find the model here.”

Svaret jeg fikk fra VC. Er fortsatt en del av kolleksjonen. Tommel opp emoji
 
  • Liker
Reaksjoner: Qwestern
“With regards to your request, we would like to inform you that the model Overseas with a brown dial with reference 4500V/110A-B146 is part of our current collection. You can find the model here.”

Svaret jeg fikk fra VC. Er fortsatt en del av kolleksjonen. Tommel opp emoji
Takk! Det var pussig men da finnes det håp
 
Jeg ba Tidemann sjekke opp ettersom det var min preferanse og beskjeden fra fabrikken var at den fargen ble faset ut nylig. Mer enn det vet jeg ikke...

Om det ikke skulle stemme er jo det egentlig good news
Nå er vel ikke Tidemann AD for VC lenger så det tror jeg ikke de kan svare på. Det sa iallefall VC selv på Bjerkes VC/JLC lansering for kort tid tilbake da Bjerke ble trukket frem som deres eneste forhandler i Norge
 
Nå er vel ikke Tidemann AD for VC lenger så det tror jeg ikke de kan svare på. Det sa iallefall VC selv på Bjerkes VC/JLC lansering for kort tid tilbake da Bjerke ble trukket frem som deres eneste forhandler i Norge
Jeg stusset over at hun sa det men da gir det jo mening. Da er den på listen igjen. Takk til @Rune AB for info
 
  • Liker
Reaksjoner: Run AC
Nå er vel ikke Tidemann AD for VC lenger så det tror jeg ikke de kan svare på. Det sa iallefall VC selv på Bjerkes VC/JLC lansering for kort tid tilbake da Bjerke ble trukket frem som deres eneste forhandler i Norge

Rart, var innom Tidemann for 1 uke siden, da stod det fortsatt VC utstilling der.
 
FE321074-463B-42A7-B380-B185AE89DED8.jpeg
5F355B9C-C327-4EDF-AB7E-05DFCFC5CADF.jpeg
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla
Kanskje den råeste VC jeg noen gang kommer til å ha hatt på armen.
Vacheron Constantin Traditionnelle Calibre 2253
Tourbillon, Perpetual calendar, Equation of time, time of sunset and sunrise og 14 day power reserve.
Pris? Ca. 2.5 mill pluss mva.
Vis vedlegg 91700 Vis vedlegg 91701 Vis vedlegg 91702 Vis vedlegg 91703 Vis vedlegg 91704 Vis vedlegg 91705 Vis vedlegg 91706

Det var vel bare å be dem pakke den inn?;)

Komplikasjonen «equation of time» er selvfølgelig helt unyttig, men faktisk en jeg gjerne skulle hatt. Sitter på hytta og følger med på skyggen fra flaggstangen og hva klokken er når den passerer et visst punkt på terrassen. Har hatt lyst til å tegne inn et analemma på terrassen, men det går ikke da solen er for lavt på himmelen om vinteren. Har jeg for mye fritid kanskje:)