Vacheron Constantin-tråden

IMG_20180801_145100.jpg
 
Har ikke ekstremt god oversikt over VC, men har sett litt på Overseas Chronograph med ref: 49140, de siste dagene. Får man ikke ekstremt mye klokke for pengene her? Er det noe jeg har gått glipp av?
 
Du har rett. Selv om urverket ikke er inhouse får man MYE klokke for pengene. Grunnen til at denne klokken ikke er så ettertraktet er nok at den senere modellen 49150 blir foretrukket, grunnet diameter på 42 mm og ny og bedre lenke.
(Men heller ikke denne har inhouse verk)
 
Redigert:
Vurderer en VC Overseas men sliter med å ta et valg. Av og til er det den fineste klokka jeg ser. Andre ganger føler jeg det er en klokke som er litt «voksen» hvis dere forstår. I tillegg så var det valg av farve på skiva da brunt eller blått.

Hva sier dere som har sett begge? Heller litt mot blå. I tillegg er bærekomfort så god som det ryktes? Valgets kvaler eller et I-lands problem?
 
Vurderer en VC Overseas men sliter med å ta et valg. Av og til er det den fineste klokka jeg ser. Andre ganger føler jeg det er en klokke som er litt «voksen» hvis dere forstår. I tillegg så var det valg av farve på skiva da brunt eller blått.

Hva sier dere som har sett begge? Heller litt mot blå. I tillegg er bærekomfort så god som det ryktes? Valgets kvaler eller et I-lands problem?

Gå for blått!!
Du vil neppe seg deg tilbake.