Vacheron Constantin-tråden

Endelig tilbake på hånden (i går kveld) etter trygg oppbevaring i sommer :) Lurer på om det kunne gjort seg med liknende reim som på ditt siste bilde @uret - har kun hatt sort på denne..

IMG_2550.jpg
 
Har fått øynene opp for VC Overseas. Ser den nye modellen er litt annerledes. Ble den nye modellen mye dyrere? Er jo iallefall billigere enn PP og AP?
 
Har virkelig fått øynene opp for denne flotte modellen. Noen som vet hva veiledende er på denne? Og noen som har erfaring med denne? Ser ikke så mye VC her inne. Kommer med lenke pluss gummi og alligator.

IMG_2098.PNG
IMG_2097.PNG
IMG_2096.PNG
 
Ja da skjønner jeg det var den gamle modellen ja. Da koster den nye en god del mer ja. Ser på nettet nå at veiledende er 21500 euro. Så det stemmer ja. Det var dyrere enn jeg håpet på. Men jeg liker den nye Overseas veldig godt.
 
  • Liker
Reaksjoner: Pippen
Nydelig med safir baklokk. Men hvordan er claspen tro? Har dårlig erfaring med denne typen, madammen sin Alpina åpner seg ganske ofte og det passer sjelden godt. Er denne hardere og bedre tro? Må vell være det?

IMG_2099.JPG
 
  • Liker
Reaksjoner: aksgro
Nydelig med safir baklokk. Men hvordan er claspen tro? Har dårlig erfaring med denne typen, madammen sin Alpina åpner seg ganske ofte og det passer sjelden godt. Er denne hardere og bedre tro? Må vell være det?

Vis vedlegg 59948
Jeg hadde ikke problemer i det hele tatt med at min åpnet seg, så kvaliteten på clasp er nok viktig :)