Utpakking av en sjelden fugl (kanskje?)

Gratulerer Tore! Den svarte skiven er helt klart det riktige valget for en Master Chrono stål! Helt suveren :D Enig med i deg mht brun rem, meget kledelig.

Håper du får minst like mye glede av din Chrono som jeg har av min :D

DSC_3864.jpg
 
Du Tore, du Tore!

bowdown.gif


Gratulerer med meget lekker chrono, med et deilig verk i.

Synes den er flott på begge reimer, men brun blir favoritten siden den er bittelitt løsere i snippen/gjør klokken litt mindre "formell".

Men du må selvsagt legges inn uansett :D ;)

Gleder meg til å prøve denne på! For en samling du har nå! Skal noe ut? PM meg om den gamle, slitte sorte chronon skal ut ;)
 
Veldig, veldig ålreit klokke! Grattis med superchrono, som IMO kler både sort og brun rem helt utmerket!
 
Jævelig lekker klokke,Tore:) Gratulerer så mye med en JLC som oser kvalitet, finish og eksklusivitet:D

Helt enig dine betraktninger rundt deres rem valg.
 
Takk for gratulasjoner :)

Grattis Tore, dette er så sprekt som det bare kan bli!!!
Skrike "løp rundt huset, jeg tar tida" til ungene - egne eller andres - blir plutselig veldig mye mer gøy.

Ser du likt en Nordkoreansk himmelfødt sønn gir oss mye valg og demokrati når det kommer til reim:
"men likevel kan du se at den brune kler klokken bedre."

Jeg sier meg dog enig i brun > sort. Hørte jeg Nato? :grin:

Jeg regner med avstanden på 21mm mellom lugs er for å skremme natoentusiaster som meg selv fra tanken.

Tar gjerne imot bilder og presentasjon av verket, hvis noen av dere in the know gidder :D

Her er i alle fall et par lånte bilder fra nett:

312x292.png


Litt mer avkledd:

mmdialt.jpg


Har ikke satt meg veldig inn i verket enda, men vet at den har litt mer gangreserve for å ha reserve til chronoen. Og så kan den ikke startes igjen etter stopp, men må resettes. Det var jeg ikke klar over på forhånd. Sakset fra JLC:

Pieces number : 277
Vibrations per hour : 28800
Power-reserve : 65 Hours
Jewels : 39
Barrel : 2
Height : 5.72 mm

Veldig, veldig ålreit klokke! Grattis med superchrono, som IMO kler både sort og brun rem helt utmerket!

Den gjør jo det, det med brunt på sort skive er bare en greie jeg har. Det rødvinsrabuleringen min i første post går mest på er utformingen av remmene. De falt veldig på plass når de ble byttet om.
 
NATO? neeei.
Gratulerer Tore, det der er en aldeles nydelig JLC. Jeg får vann i munn!! LIkte faktisk brun reim best, men det er fint å kunne varierer!
 
Sinnsykt lekker klokke! Gratulerer så mye:) Forøvrig enig i at den kledde begge remene særdeles godt, men jeg likte kansje den sorte hakke bedre.