UJU
Støttemedlem
Barcelona. En lynguide.
Har vært en kjapp tur innom Barcelona.
Hvis dere ikke har tid til å lete etter klokkebutikker er det bare å gå etter kartene nedenfor.
El Corte Ingles er navnet på en kjøpesenterkjede. Den beste ligger rett over gaten for metroen vist på kartet under.
Ta linje 3 til Maria Cristina. Dette er forøvrig i gangavstand til Camp Nou hvis fotball også er greia.
Her finner du merker som:
Deretter er det bare å hoppe på samme linje 3 og hoppe av på Catalunya.
Her ligger enda en El Corte Ingles med et litt mindre utvalg av klokker.
Her har de:
Mulig at både Longines og Hamilton er å finne i begge to uten at jeg har fått det med meg.
Da du først befinner deg på Catalunya er det bare å tusle ned gågaten parallelt med La Rambla. Et stykke ned ligger det en butikk med et stort utvalg. Bl.a. AP.
Her har de også noe så sjeldent som Seiko Spring Drive. Lekre saker.
Har vært en kjapp tur innom Barcelona.
Hvis dere ikke har tid til å lete etter klokkebutikker er det bare å gå etter kartene nedenfor.
El Corte Ingles er navnet på en kjøpesenterkjede. Den beste ligger rett over gaten for metroen vist på kartet under.
Ta linje 3 til Maria Cristina. Dette er forøvrig i gangavstand til Camp Nou hvis fotball også er greia.
Her finner du merker som:
- Breitling
- Cartier
- Omega
- IWC
- Franck Muller
- Gerald Genta / Bvlgari
Deretter er det bare å hoppe på samme linje 3 og hoppe av på Catalunya.
Her ligger enda en El Corte Ingles med et litt mindre utvalg av klokker.
Her har de:
- Breitling
- Omega
- IWC
- Hamilton
- Longines
Mulig at både Longines og Hamilton er å finne i begge to uten at jeg har fått det med meg.
Da du først befinner deg på Catalunya er det bare å tusle ned gågaten parallelt med La Rambla. Et stykke ned ligger det en butikk med et stort utvalg. Bl.a. AP.
Her har de også noe så sjeldent som Seiko Spring Drive. Lekre saker.