Urwerk-tråden

Medlem
25. feb. 2018
Innlegg
598
Sted
Norge
Andre som liker Urwerk her inne på forumet eller som kanskje har et Urwerk ur?

Jeg personlig digger denne modellen og vurderer kjøp.
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla
Andre som liker Urwerk her inne på forumet eller som kanskje har et Urwerk ur?

Jeg personlig digger denne modellen og vurderer kjøp.

Aldri eid, men synes dette er en av de flotteste modellene til Urwerk.
Ellers så liker jeg veldig godt UR103.01
1593594807067.png


UR-CC1
1593594883534.png


UR-2010
1593594914027.png


UR-105 CT
1593595010533.png
 
Leter og leter... virker som u 100 modellen er utsolgt over alt og selges på 2 håndsmarkedet for langt over retail... irriterende
 
Kule saker, selv om de får meg til å tenke på speedometeret til Citroën på 70-tallet.

Ikke noe dumt å ta inspirasjonen derfra.

8
 
  • Liker
Reaksjoner: Dr.Skinnywrist
Hadde veldig gjerne hatt et Urwerk; særlig UR-110-series, men den ser faktisk litt stygg
på armen (på en sur fyr i RM-butikken i Singapore) med sin sære form.
 
  • Liker
Reaksjoner: Dr.Skinnywrist
@Ronerling Utrolig kult hvis det kommer et Urwerk hit. UR-100's hvor-langt-flytter-jorden-seg-i-universet funksjon er i tillegg er ekstremt nyttig komplikasjon :)
Ha,ha.. ektremt nyttig! Men ja, nå har jeg endelig funnet en helt ny UR100 spacetime i gunmetal. Den er betalt og jeg venter på levering som er lovet i løpet av august. Har som alternativ også fått muligheten til å hente selv hos Urwerk i Geneve, noe som hadde vært kult, men pga Covid 19 gjør jeg ikke det.
Skal prøve å legge ut bilder når jeg får den:)
 
Ha,ha.. ektremt nyttig! Men ja, nå har jeg endelig funnet en helt ny UR100 spacetime i gunmetal. Den er betalt og jeg venter på levering som er lovet i løpet av august. Har som alternativ også fått muligheten til å hente selv hos Urwerk i Geneve, noe som hadde vært kult, men pga Covid 19 gjør jeg ikke det.
Skal prøve å legge ut bilder når jeg får den:)
Så spennende, gratulerer på forhånd!
Når den er i hus er det bare å pøse på med det du måtte orke å ta av bilder og video:D
 
  • Elsker
Reaksjoner: Dr.Skinnywrist
Let's see ... en ny limited-edition (25?) Urwerk til det en standard 5711 synes å gå for i disse dager. Wow!
Utrolig kult med en Urwerk her (den første, skulle jeg tro). Og fabrikk-ny! Pøs på med bilder når
lekkerheten har kommet!
 
  • Elsker
Reaksjoner: Dr.Skinnywrist
Herrejesus @Ronerling helt sinnsyk! Og samlingen din forøvrig likeså. Vilje til å legge penger utenfor der saueflokken beiter varmer isåfall mitt hjerte mer enn eventuell COVID vaksine. Kan man be om en drømmetråd fra din side med bilder og reviews?
 
  • Elsker
Reaksjoner: Dr.Skinnywrist