Liten oppdatering siden sist; Jeg fant vinkelsliperen, men den gjorde bare vondt verre.
Dessverre kvalifiserte ikke forsøket til en sixpack fra Sponon, men med en så fabelaktig gulrot gir ikke Mogens seg så lett nei...
Jeg kan bare fortelle at å få tak i en identisk Winner med ekte gullfarge krever dagesvis med gooooogling og det som verre er. Det finnes jo så mange distraksjoner på nettet om dagen også, så jeg tror nok ikke jeg overdriver når jeg sier at det har tatt meg hver arbeidsdag i ca 6 uker å få tak i denne:
Jeg synes det er utrolig hva disse kinerserne er i stand til å produsere altså!
Som den forrige er den også godt innenfor produsentens spec, altså under 60 sek avvik om dagen. Men det holder selvsagt ikke for meg. VI SKAL INNENFOR COSC!
Dessverre gikk de små delen fra forrige klokke i støvsugeren, så vi har bare ett forsøk...
Remmen av - so far so good!
Noen som er lystne på en meget eksklusiv croco? Det står genuine leather på den, og på bilder kan det nesten se slik ut.
Baklokket av! Dette går jo så det griner... Urmakerskolen my ass!
Til motsetning fra forrige forsøk, hvor jeg prøvde å benne hele urverket ut av kassen før jeg fikk ut kronen, har jeg nå fått tak i en ekte kronetang.
WOOOOHOOOOOO....! Flere som trenger noe gjort..?
Nå skal bare verket vippes ut!
FAEN! Noen som så hvor det tannhjulet satt????? Det må jeg finne ut av før jeg fortsett jakten på COSC... Kommer tilbake.