Urmakerskolen for Dummies

Humor på høyt plan!

Høyner odsene i denne omgang. Hvis du får denne til å gå innen for cosc og kan dokumentere det rent fysisk på en gtg skal du få en kasse billig pils av meg. :D
 
Jeg som ga fra meg min Omega EB til Bjerke for en og en halv mnd. siden for en service..

Dette ser ut til å gå unna både raskere og rimeligere!
Om fem år sender jeg klokken min til Mogens for å si det slik!
 
Hahahahahaha, tror jeg dauer av latter her på kontoret.

Dette er fabelaktig, jeg setter igang med Rolexen med det samme :cool:
 
Helvete..!!! At det skal være så jævlig trangt...

Fant ut av hvor tannhjulet skal, men det datt ut tre til under "montering", og de passer jo ingen steder. Lærte sist at selv de minste drittdelene trengs, så nå har jeg samlet alt i en boks hvor jeg har litt skruer og slikt. Problemet nå er jo å finne ut hvilke som skal i klokken, og hvilke som hører til den radiostyrte bilen til sønnen min...

Jeg trodde det bare var å dytte kronen tilbake i posisjon... Det skal visst ikke være så enkelt. Og for gjøre livet ekstra jævlig trakk jeg klokken helt opp før start, så hver gang sekundviseren kommer må jeg skynde meg å fjerne løse tannhjul og skrutrekkere så ikke alt går åt skogen...

COSC føles fjernere nå en noen gang, men jeg har alle delene så med litt tålmodighet skal dette gå...
 
Og for gjøre livet ekstra jævlig trakk jeg klokken helt opp før start, så hver gang sekundviseren kommer må jeg skynde meg å fjerne løse tannhjul og skrutrekkere så ikke alt går åt skogen...

Altså, du tok deg råd til "wind", men ikke "hack"? Da kan du skylde deg selv.

Merker jeg kunne ha lyst på en youtube-versjon av denne tråden. Her ROFL'es :D
 
Han skrev noe om det i en propagandatråd, ja :D

Mogens, selv jeg har fått med meg at man må trykke inn en liten dings når kronen skal ut og inn...


Edit: Storartet tråd. Gleder meg virkelig til fortsettelsen!

Kansje vi skal spandere på mogens en bor hammer :D :D :D
 
Ha ha ha. :D Veldig bra. Stå på!
Den vinflasken står fortsatt ved lag. Ikke gi deg.:D

Darfursk mannsalder

Dette må være det morsomste hjerteløse uttrykket jeg har lest på lenge.
Det førte til og med til litt spontanknising flere timer etter.:)
 
Humor på høyt plan!

Høyner odsene i denne omgang. Hvis du får denne til å gå innen for cosc og kan dokumentere det rent fysisk på en gtg skal du få en kasse billig pils av meg. :D

Høyner med en sixpack fra Barolo :D
 
Gleder meg til å se deg i action på kurset. Selvom du helt klart ikke har så mye å lære på "grunnkurs"