Urmakerkurs - Helgekurs. Interesse for dette?

Jeg reise fra Bergen for å delta på urmakerkurset.

Kan skrive under på at det var vel verdt pengene, selv medregnet reise og bokostnadene som kom i tillegg for min del.

Årets helg!
 
Jeg reise fra Bergen for å delta på urmakerkurset.

Kan skrive under på at det var vel verdt pengene, selv medregnet reise og bokostnadene som kom i tillegg for min del.

Årets helg!

+1! Kostet noen kroner, men vell verdt pengene! Også sitter vi jo igjenn med det flotte lommeuret(de som hadde enkelt kapslet iallefall;)
 
Drømmescenario er at et nytt kurs blir fyllt opp, dere har det like gøy som vi hadde det, og at det er nok folk fra kurs en og to til sammen til å fylle opp et videregående kurs, kanskje til og med flere enn 15. Dette holdes i Berrrrgen.

Level 1 clear. Enter level 2 :cool:

Lives remaining: 3 (Entropy: 2, Rambutan: 4)

Høh? Man lærer av feil... Eller hva? Hvordan går det med knærne? Du var en del på teppet;)
 
Hehe, jeg ga bare Christian litt letehjelp, eller jo, det var den fordømrade fjæra også :)

Kjent triks for å unngå å bøye anker er å sørge for at alle andre deler i klokken er godt justert via den gamle "slippe fra ca samme høyden som bordet ned i teppet" metoden.

Dersom du ikke gjør dette øker dessverre sjangsen for et skadet anker betydlig!
 
Godt jeg er i samme krets som dere, bøyer aldri anker igjen. Sort strieteppe
Og kneputer er herved bestilt
 
Jeg bumper denne, da det er meget sannsynlig at det blir et begynnerkurs medio september. Region er Oslo. Dette er ALT jeg vet foreløpig;)

Men, det er lov å begynne å forberede seg...
 
Fikk det ikke til å klaffe sist, men denne gangen er jeg med - eneste unntaket må være deltagelse i egen begravelse.
Kjerringa unner meg dette og hun vil også sende med meg lommepenger til sjampis.
 
Dette høres svært interessant ut, jeg kunne godt tenkt meg dette såfremt jeg ikke må jobbe.
 
Krysser fingrene for at medio september betyr 14. til 16. Helgen før og etter er helt umulige.
 
Fremdeles veldig interessert, men håper det blir satt en dato asap! Har en del greier som skal plottes i den tida....

Sent from my GT-P5100 using Tapatalk 2
 
Jeg er veldig klar for dette, men på vegne av alle som går på jakt: Medio september er katastrofalt dårlig timing. Det tidligere forslaget om november må vel være genialt? Ingenting skjer i november.
 
Jeg er veldig klar for dette, men på vegne av alle som går på jakt: Medio september er katastrofalt dårlig timing. Det tidligere forslaget om november må vel være genialt? Ingenting skjer i november.

Dette kan bli litt sent for oss andre som venter på del 2 ;)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk