Urmaker Bjerke

Jeg og The Lady of the House tok en tur innom Urmaker Bjerke for noen uker siden. Vi hadde en hyggelig samtale med Jan Gunnar som tok hånd om oss, og hun prøvde en del klokker og i tilegg til hans veiledning kom hun fram til hva hun ville ha. Så da var valget enkelt, vi kjøpe/bestille en Patek Philippe Nautilus 7118/1A-001. "A happy wife is a happy life"

Jeg må også si takk til Eivind alias @Edzilla CMGR for hans råd og veiledning i denne prosessen, med "at the end of the day" det er hennes beslutning.

Vis vedlegg 179323
Grattis til begge! Lov å spørre om leveringstid og pris på denne?
 
Jeg og The Lady of the House tok en tur innom Urmaker Bjerke for noen uker siden. Vi hadde en hyggelig samtale med Jan Gunnar som tok hånd om oss, og hun prøvde en del klokker og i tilegg til hans veiledning kom hun fram til hva hun ville ha. Så da var valget enkelt, vi kjøpe/bestille en Patek Philippe Nautilus 7118/1A-001. "A happy wife is a happy life"

Jeg må også si takk til Eivind alias @Edzilla CMGR for hans råd og veiledning i denne prosessen, med "at the end of the day" det er hennes beslutning.

Vis vedlegg 179323

Min glede å kunne bistå @sunshine !
 
  • Liker
Reaksjoner: sunshine
Send en mail til Patek Salon i Geneve. Kunne kjøpes over disk sist jeg var der i fjor sommer.
I gave it my best... :)

Dear Mr. Sunshine,

First of all, we would like to thank you for your interest in our Patek Philippe Salons.

Unfortunately, we don’t carry this reference on site at the moment. This is a rare timepiece for which we have a waiting list.

We encourage you to visit the Salons in order for us to explain the rarity of this timepiece and to present you the rest of the collection.

Kindly let me know if you would like to have more information.

All the best,

Manon Hagie

Conseillere de Vente
manon.bega@patek.com
————————————————————————
Salons Patek Philippe
Rue du Rhône 41
CH - 1204 Genève
tél. +41 22 707 30 50
tél. direct +41 22 707 30 85
www.patek.com - instagram.com
 
  • Trist
Reaksjoner: Hansaeng
I gave it my best... :)

Dear Mr. Sunshine,

First of all, we would like to thank you for your interest in our Patek Philippe Salons.

Unfortunately, we don’t carry this reference on site at the moment. This is a rare timepiece for which we have a waiting list.

We encourage you to visit the Salons in order for us to explain the rarity of this timepiece and to present you the rest of the collection.

Kindly let me know if you would like to have more information.

All the best,

Manon Hagie

Conseillere de Vente
manon.bega@patek.com
————————————————————————
Salons Patek Philippe
Rue du Rhône 41
CH - 1204 Genève
tél. +41 22 707 30 50
tél. direct +41 22 707 30 85
www.patek.com - instagram.com

Godt vi har Urmaker Bjerke og vår gode urmakervenn Jan Gunnar @sunshine
5CB0BA38-F21E-4205-A099-D84BBC776590.jpeg
 
Redigert:
I gave it my best... :)

Dear Mr. Sunshine,

First of all, we would like to thank you for your interest in our Patek Philippe Salons.

Unfortunately, we don’t carry this reference on site at the moment. This is a rare timepiece for which we have a waiting list.

We encourage you to visit the Salons in order for us to explain the rarity of this timepiece and to present you the rest of the collection.

Kindly let me know if you would like to have more information.

All the best,

Manon Hagie

Conseillere de Vente
manon.bega@patek.com
————————————————————————
Salons Patek Philippe
Rue du Rhône 41
CH - 1204 Genève
tél. +41 22 707 30 50
tél. direct +41 22 707 30 85
www.patek.com - instagram.com
Synd... Jeg var der fysisk. Tror kanskje de ikke prioriterer kunder uten besøkshistorikk slik klokkeverden har blitt.
 
  • Liker
Reaksjoner: sunshine
Forskjell på 2år og om det ikke hadde vært noe ventetid i Genevé. Da hadde valget vært lett for min del...
 
Enig. Men i mitt tilfelle får jeg ikke kjøpe klokker der......

Det gjelder vel kun enkelte rustfrie stålklokker fra Rolex og PP.
My annet du kan få på dagen. Til eksempel en hel del fra H. Moser & Cie, VC, JLC, Breguet osv.

«Jeg vil kjøpe 911 GT2 RS. Men dessverre så kom jeg ikke igjennom nåløyet.»
 
  • Liker
Reaksjoner: BigT
Det gjelder vel kun enkelte rustfrie stålklokker fra Rolex og PP.
My annet du kan få på dagen. Til eksempel en hel del fra H. Moser & Cie, VC, JLC, Breguet osv.

«Jeg vil kjøpe 911 GT2 RS. Men dessverre så kom jeg ikke igjennom nåløyet.»

Dette er jo dessverre slik det har blitt grunnet altfor stor pågang. Dessverre et resultat av et ufint gråmarked. Helt riktig at man kan få mye annet flott på dagen. Selv var jeg heldig for et snaut år siden, at Bjerke og jeg hadde et godt forhold. Dermed ble Bluesy og jeg gode venner. Jeg har kun positive erfaringer med Urmaker Bjerke i Kongens Gate, og spesielt gamle Prinsens Gate. Må innrømme at jeg har forståelse for at de strammer inn. Ikke noe trivelig for dem heller å se hele lagerbeholdningen forsvinne til griske mellommenn eller rett til Asia. De verdsetter sine kunder - spesielt de med genuin interesse.
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla
Ikke noe trivelig for dem heller å se hele lagerbeholdningen forsvinne til griske mellommenn eller rett til Asia. De verdsetter sine kunder - spesielt de med genuin interesse.

Etter det jeg hører fra forskjellige hold, ikke bare her inne, så har jeg fint lite tro på at det stemmer...
Det faktum at man må ha lagt igjen millionbeløp for å regnes som genuint interessert er også skuffende.