Urmaker Bjerke

Wow. 85% rabatt er jo fantastisk. ;)
Kan det være en Batman?
IMG_20190208_185753.png
 
Når du besøker Bjerke og møter en random Idiotselger, så stemmer sikkert det.
Når du trapper opp for andre gang, og møter en random idiotselger igjen, da er det du som er idioten ;)

Interessant hypotetse om at ingen butikk har 2 idioter....


Også ødelegger det faktum at Lervik med samme info og forespørsel ordner og fikser
 
Er generelt meget happy med Bjerke sin service, om jeg ikke var det ville jeg tatt de direkte med butikken. Ikke her.
 
  • Liker
Reaksjoner: Zari
For meg virker det som om god service på Bjerke er personavhengig og at de opererer med trynefaktor. Et lite eksempel. Vet ikke hvor mange forespørsler om hvor jeg fikk kjøpt min 63600 Jubilee lenke etter noen poster av GMT-Master II og DaytonaC med den lenken. Flesteparten av de var fra folk som hadde blitt fortalt på Bjerke at de ikke fikk kjøpt lenken fordi den ikke passer til klokken de har. Så det var veldig overraskende at det dukket opp en post i dag der er medlem hyller Bjerke for god service for at han fikk kjøpe en 63600 lenke til sin DaytonaC.
 
Ja jøss..... Synes det er spennende og høre hvordan folk går frem ved negative opplevelser innen handel og næring. Spesielt mtp hvem man tar det opp med. Leser ofte om negative opplevelser, sjeldent om gode(oftest i forsvar).
De fleste tar det opp i fora der de vet de fleste er av samme oppfatning, derav gode tilbakemeldinger vedr samme meninger.
Hadde også vært spennende og hørt hvordan de forskjellige henvender seg når «problemene» oppstår.
 
Burde være rom i et slikt forum for egne erfaringer, uansett om de er subjektive eller interesseorientert. Selv har jeg veldig blandede erfaringer med Bjerke.

I deres butikk på Karl Johan så har det aldri vært utelukkende positivt. Jeg anser meg selv som litt over snittet høflig og sognert. Likevel ble jeg avkrevd en ublu sum for et -1- par baretten til min 16570, som jeg fikk gratis hos kollegaen i Nedre Slottsgate.

Når de og operer med en vettingliste for å få kjøpt en BB58, men ikke evner å gi tilbakemelding, så gjør man seg sine tanker. Jeg ble faktisk lovet at jeg "uansett fikk svar om jeg kunne få kjøpe denne modellen, den var veldig ettertraktet".

Pytt au, da ble det en 16600 istedet her på TS.
 
Punktene du nevner over burde de tatt tak i, skaper unødig mye uro.

Jeg hadde selv noen dårlige opplevelser i butikken på Karl Johan, skrev en mail til Aleksander. Fikk da et godt svar tilbake, han satte pris på at jeg tok det direkte med han. Da kunne han ta det med den/de det gjaldt, noe som gjør at alle forhåpentligvis ville få en bedre opplevelse.

Har henvendt meg til andre butikker i landet hvor jeg har blitt møtt med uvitenhet eller latter på forespørsel om enkelte modeller. Synes da det ville vært bedre og fått et høfelig nei.

De fleste i "miljøet" vet at det er ventelister, men butikkene burde ikke forvente at "hvermansen" skjønner dette. Mye bedre da og forklare situasjonen på en god måte.
 
Det ble en tur innom Bjerke i går.
Der var det virkelig trivelig nede i kjelleren. God service fra en ung jente.
Jeg var jo ærlig å måtte si at "Jeg vet ikke hva jeg vil ha som neste klokke, men jeg har jo vært inne på tanken om jo Panerai."

Jeg ble virkelig imponert over hvor mange fine modeller de hadde!
Dette var modeller som virkelig imponerer!
20190209_125958.jpg

20190209_130718.jpg


Fikk også tatt en god titt på IWC også, men det var Panerai som svingte!

8
 
Hadde 2 klokker på service hos Bjerke og alt gikk som avtalt! Desverre litt lang ventetid på full service på Rolex noe jeg ble opplyst om så mitt valg og dette var noe de jobbet med å få ned tiden på! I melllmtiden fikk jeg fine svar på alle mine e-poster og merket meg navnet Magnus Bjerke topp service! Venter stadig på første klokkekjøp der men på service har jeg kun positive opplevelser!
 
Jeg er også veldig fornøyd med H hos Urm. Bjerke. Lurer nå på om det er større sjanse at jeg kommer på venteliste for en BLRO... Jeg skryter jo så varmt om de nå til tross alt. :cool::cool: