Urmaker Bjerke

Ble en Longines til 40% på meg. En klokke jeg har sett på tidligere og ventet bare på et godt tilbud
IMG_3323.jpeg
 
Ser Longines min har et nummer gravert
IMG_3544.jpeg

Det var vel en stund siden Bjerke sluttet med dette?

(jeg er bare nysgjerrig)
 
@GrimReaper Du sier at NS blir Rolex Boutique i følge ryktene. Men den skal fremdeles drives av Bjerke? Og Eger skal da ikke føre Rolex? Hva skjer med Karl Johan?
 
@GrimReaper Du sier at NS blir Rolex Boutique i følge ryktene. Men den skal fremdeles drives av Bjerke? Og Eger skal da ikke føre Rolex? Hva skjer med Karl Johan?
Rolex blir bare å finne i NS. Egertorget fører alt det andre pluss Grand Seiko. KJ utgår. Mulig man kan få hentet sine bestilte Rolexer på Egertorget, men sånn jeg har forstått det så skal det ikke være shop in shop med Rolex i den nye butikken.

Og ja, Boutiquen skal drives av Bjerke. Rolex driver kun en butikk i hele verden selv og den ligger i Genève.
 
Redigert:
Rolex blir bare å finne i NS. Egertorget fører alt det andre pluss Grand Seiko. KJ utgår. Mulig man kan få hentet sine bestilte Rolexer på Egertorget, men sånn jeg har forstått det så skal det ikke være shop in shop med Rolex i den nye butikken.

Og ja, Boutiquen skal drives av Bjerke. Rolex driver kun en butikk i hele verden selv og den ligger i Genève.

Så Grand Seiko blir nytt merke hos Bjerke?
 
Flott for Bjerke. Og hva GS angår så er det lett å få en vond smak i munnen av dem når en tenker på den gode og årelange jobben bla Grøtteland gjorde for å introdusere merket i Norge. Dette var takken..
Ja, men når man ser at også GS har kastet seg på bølgen med "greedflation" sammen med både Rolex og Omega, så er ikke det så overraskende.
Sånt øker ihvertfall ikke min lyst til å kjøpe en.