Urmaker Bjerke

Hvilken duometre er det og hva er prisen?
9E51245C-BF77-409C-ADC5-61BB44231171.jpeg

Både helt amazing klokke og pris her :love:
 
Tror du må spesifisere litt - det er haugevis av ur på salg fra nær sagt samtlige produsenter. Unntakene er Pp, Rolex og Tudor.
 
I hvert fall ingen salg på Reverso-modeller, fikk jeg opplyst.

For øvrig har de også sluttet å føre Bvlgari, så ingen Octo Finissimo heller :cry:
 
  • Wow
Reaksjoner: Hovedsignal
Er det flere som venter på sin allokering på en FXD?
Betale depositum i november og venter fortsatt.....
 
Tror du må spesifisere litt - det er haugevis av ur på salg fra nær sagt samtlige produsenter. Unntakene er Pp, Rolex og Tudor.

Jeg syns nå det har vært fint at noen ildsjeler har tatt bilder av alt som har vært på salg tidligere. Da er det lettere å holde følge når noen rett før påske legger ut en "kun prøvd på lanken" småsær Aqua Terra "fra norsk AD" og kun henviser til veiledende pris.
 
Redigert:
Det er vel ikke tilfeldigvis noen rabatter på A. Lange 1815 i en eller annen versjon?

Det kan vel knapt kalles rabatt, men de gir 5% på denne…:)
 
Sjelden salg på lettsolgte klokker :)
Nei, det er 100% sikkert. Moro med desse som er på % jakt. Hugse dei hadde solid rabatt på
TudorFastrider Black eit Bjerke sal eingong. Plutselig var det ein 10-15stk i omløp på brukten samtidig. Alle skulle gjere profitt. Tviler på dei lukkast...

Edit: Hot tips herfra: Kjøp ei klokke du har lyst på / likar. Ikkje kjøpt ut frå %. Dette gjeld og mykje anna enn klokker:)
 
Utrolig fornøyd med oppfølging, service og hele kjøpsopplevelsen fra Marius hos Bjerke i forbindelse med kjøp av min første Panerai i dag. Har ingen særlig kjøpshistorikk der foruten en IWC i fjor, men fikk raske svar, og god pris selv i en hektisk periode for de med mye trykk i butikk og på mail/telefon. Slike opplevelser gjør at man får lyst til å handle der også ved neste anledning. Litt velfortjent skryt til Bjerke en fredagskveld synes jeg derfor er på sin plass :)
 
Jeg er spent på å høre om noen havner på venteliste her,.
 
Redigert av en moderator:
Kjøpte en klokke til samboeren i 30årsdag. Klokken var i det billigere sjiktet, men vi opplevde super service og følte oss ivaretatt. Er glad vi har denne urmakeren i Oslo, alternativet hadde vært at vi ikke kunne kjøpe og teste ur fra så mange merker.
 
Hei,

Er det noen som har et annet telefonnummer enn "23 01 02 10" til Bjerke?
Jeg har nå ringt 10 ganger uten å komme gjennom.

De har sendt meg noe som ikke skulle til meg, og jeg tipper det er noen som er interessert i å rette opp denne feilen.

Send gjerne en DM