Urmaker Bjerke

1E6D9229-BDFF-411E-8321-3200B3FD187B.png

Angrer på at jeg ikke bare kjøpte alt av Rolex modeller jeg egentlig kunne tenkt meg når jeg hadde muligheten i 2013.
Merker at det er for sent nå slik som tilgang og pris er blitt.

• Liker
Reaksjoner: iMars
Ekstremt fornøyd med gårsdagens nyanskaffelse fra Urm. Bjerke! Upåklagelig service og oppfølging fra Snorre og Jan Gunnar ☺️ Levering før estimert tid slik at det kan bli årets sommerklokke
1DE83AC3-3FED-4D53-B18B-B7A8950E0A84.jpeg

Kan ikke annet enn å anbefale Bjerke på det sterkeste! Man får et realistisk tidsestimat for levering og profesjonell oppfølging underveis..

Enkelt å forholde seg til istedenfor andre steder hvor ting fort oppleves som ullent og uavklart.

Føler at det er på sin plass med å dele gode opplevelser med Urmaker Bjerke. Jeg har henvendt meg tidligere i denne måneden for å forhøre om tilgang på klokker, mulighet å komme på venteliste etc etter denne måneds W&W slipp. De svarer med en gang (henvendte meg samtidig til en annen kjent Rolex forhandler, har ennå ikke fått svar derfra). I dag dreide min henvendelse om kjøp av den nye Tudor Black Bay Fifty-eight 925. Nok en gang svar med en gang og jeg er nå den lykkelige eier av en plass i den køen:mrgreen: