Urmaker Bjerke

Nytt positivt møte med Bjerke. For en drøy uke siden ble min 2015 Submariner levert for en pakningsservice. I dag kom telefonen om at den var klar. Litt over tusenlappen for servicen inkludert regulering. Da er jeg klar for badesesongen.

Redigert:
Var innom Bjerke med Sea-Dweller'en for service etter 20år. Hadde en hyggelig klokkeprat.
Jeg fikk uret igjen i god tid før 17 Mai, så nå er jeg klar for dykkesesongen igjen :)

Takk, for god og hurtig service.

• Liker
Reaksjoner: Ove
Klarte kunststykket å miste min 1 mnd gamle panerai i badegulvet forrige uke.. Etter dette gikk det ikke å trekke den opp lengre. Leverte den til Bjerke, etter 5 dager fikk jeg SMS om at klokken var klar for henting :) Ikke nok med at de var usedvanlig raske, men slapp å betale også, sto bare «goodwill» på kvitteringen! Det er hva jeg kaller fantastisk service!

Jeg føyer meg inn i rekken. Bjerke i Bergen yter topp service. Jeg bestilte først en klokke og ble veldig usikker og kansellerte bestillingen. Ingen sure miner og proff håndtering av en surrete kunde.

Og også mye mer ryddig av deg å kansellere enn å legge den ut to dager etterpå med ".. må dessverre selge denne grail da ny incomming som passer meg bedre.... Gibort-pris bare XX-laken mer enn nypris.... BM-Invistering"

8

Jeg fyller 40 år 1.september.

Fikk en hyggelig telefon fra Urmaker Bjerke i Bergen i går med beskjed om at de skal gjøre alt de kan for å skaffe meg den klokken jeg har lyst på til 40 års dagen.

Dette er den type oppmerksomhet som gjør at jeg ikke kommer til å gå andre steder hvis jeg ser etter nye klokker, vil utføre service eller kjøpe remmer til mine eksisterende ur.

Det er nå stor etterspørsel etter Rolex og AD'ene blir sikkert nedringt. Tidene kan endre seg og det er ikke sikkert det alltid vil være slik.
Da kommer jeg til å huske hvor jeg personlig har opplevd god kundebehandling.

Jeg fyller 40 år 1.september.

Fikk en hyggelig telefon fra Urmaker Bjerke i Bergen i går med beskjed om at de skal gjøre alt de kan for å skaffe meg den klokken jeg har lyst på til 40 års dagen.

Dette er den type oppmerksomhet som gjør at jeg ikke kommer til å gå andre steder hvis jeg ser etter nye klokker, vil utføre service eller kjøpe remmer til mine eksisterende ur.

Det er nå stor etterspørsel etter Rolex og AD'ene blir sikkert nedringt. Tidene kan endre seg og det er ikke sikkert det alltid vil være slik.
Da kommer jeg til å huske hvor jeg personlig har opplevd god kundebehandling.
Det var hyggelig gjort. Skulle ønske jeg fikk samme service :)

Bergen er en liten by og jeg synes Bjerke i Bergen også er flinke til å ivareta sine få lokale klokkenerder og ikke bare «kinesere/turister»

• Liker
Reaksjoner: Blodstrupmoen
Bergen er en liten by og jeg synes Bjerke i Bergen også er flinke til å ivareta sine få lokale klokkenerder og ikke bare «kinesere/turister»
Så du har nå slutta og shoppe rundt nå da? Lervik, Lian, Rolex fra din FPJ AD? Osv. :p

Dette fyrer kanskje opp under hele Bjerke/Rolex-diskusjonen igjen, men jeg var innom i går for å høre lagerstatus på datejust, som jeg vurderer kjøp av (2stk til og med - en til meg, og en til madammen). Fikk beskjed om at jeg kunne søke om å stå på venteliste på den også. Takk for meg!

Dette fyrer kanskje opp under hele Bjerke/Rolex-diskusjonen igjen, men jeg var innom i går for å høre lagerstatus på datejust, som jeg vurderer kjøp av (2stk til og med - en til meg, og en til madammen). Fikk beskjed om at jeg kunne søke om å stå på venteliste på den også. Takk for meg!
o_O

Fy faen:(

• Liker
Reaksjoner: Consigliere

Nei men for helv*te da..kødder du?
Dette er ikke morsomt lenger......

• Liker
Reaksjoner: GrimReaper