Blir bra innhold for en framtidig episode av Luksusfellen da.Mulig jeg husker feil. Uansett en dårlig deal for vår mann på kukeriet.
Blir bra innhold for en framtidig episode av Luksusfellen da.Mulig jeg husker feil. Uansett en dårlig deal for vår mann på kukeriet.
Pictures, or it didn't happen.Bruker kvelden til å heie på Urmaker Bjerke.
Som en «normal mann i gaten» var det gøy å få 126610 LV før forventet tid.
Hadde en spareplan som var litt prematur. Men gleden ble ikke mindre over en telefon på kveldstid.
Ventetiden er halve spenningen. Eller ikke… Men vet iallfall en ting. Nå er det lenge til neste klokke kjøp![]()
Ble et potetkamera bilde i sub. Tråden. TakkPictures, or it didn't happen.Congrats.
Nydelig klokke!Merk: Gullfargen mot den grønne urskiven gjør at denne GS er en av de GS med høyest opplevd kontrast og som dermed også synes meget godt i dunkel belysning. Denne modellen er nå discontinued. Når jeg så produktbildene for noen år siden, tenkte jeg "Uæh..." - men så stakk man innom en AD, og vips; WOW.
Hvis man vil ha den, er tydeligvis tiden inne for å slå til.
Bilder av modellen:
![]()
![]()
.
Intrigued, hva er det? Og er det evt noe å ta turen til tigerstaden for?Bekreftet:
Oslo Watch Fair, 23-25. Oktober. Passer perfekt med min jobbrotasjon, gleder meg allerede![]()
Intrigued, hva er det? Og er det evt noe å ta turen til tigerstaden for?![]()
Så kjekt kanskje det blir en tur i Oktober da!Det er Urmaker Bjerke sin egen klokkemesse.
Absolutt verdt å ta turen for. Har kost meg hver gang![]()
Bjerke i Bergen er i hvert fall behjelpelig med slike ting, og jeg har aldri betalt for slike ting. Regner med de fikser det på Bjerkehuset?Kort spørsmål. Hvis jeg ønsker å legge på/fjerne ledd på klokken - er det bare å ta med klokke + ekstra ledd ned til Bjerke? Eller må time bookes og garantikort medbringes? Antar denne jobben ikke koster noe. Kan jo gjøre det selv, men føles mer komfortabelt om en urmaker justerer.
Jeg gikk bare innom Bjerke-huset og de fiksa med en gang.Kort spørsmål. Hvis jeg ønsker å legge på/fjerne ledd på klokken - er det bare å ta med klokke + ekstra ledd ned til Bjerke? Eller må time bookes og garantikort medbringes? Antar denne jobben ikke koster noe. Kan jo gjøre det selv, men føles mer komfortabelt om en urmaker justerer.