Urmaker Bjerke

Ser den gikk for 28K. Hva var prisen hos Bjerke?
Fra @LilleMy sitt innlegg.
IMG_1607.jpeg

Bruker kvelden til å heie på Urmaker Bjerke.
Som en «normal mann i gaten» var det gøy å få 126610 LV før forventet tid.
Hadde en spareplan som var litt prematur. Men gleden ble ikke mindre over en telefon på kveldstid.
Ventetiden er halve spenningen. Eller ikke… Men vet iallfall en ting. Nå er det lenge til neste klokke kjøp :p

Bruker kvelden til å heie på Urmaker Bjerke.
Som en «normal mann i gaten» var det gøy å få 126610 LV før forventet tid.
Hadde en spareplan som var litt prematur. Men gleden ble ikke mindre over en telefon på kveldstid.
Ventetiden er halve spenningen. Eller ikke… Men vet iallfall en ting. Nå er det lenge til neste klokke kjøp :p
Pictures, or it didn't happen. ;) Congrats.

• Liker
Reaksjoner: Preacher
Første gang på Bjerke etter at de åpnet Bjerke-huset, og servicen var eksepsjonell. Lunch på Patek, før Jan Gunnar guidet meg rundt på de forskjellige avdelingene. Tre timer gikk raskt :LOL:
Endte opp med en Panerai Bronzo, da jeg har siklet på den i flere år. Hadde egentlig ikke planlagt noe kjøp, men plutselig, der stod den i monteret og ventet på meg. Faith.
Anbefaler alle å dra innom for å se på klokker og ta en prat med de flinke folkene som jobber der.

Merk: Gullfargen mot den grønne urskiven gjør at denne GS er en av de GS med høyest opplevd kontrast og som dermed også synes meget godt i dunkel belysning. Denne modellen er nå discontinued. Når jeg så produktbildene for noen år siden, tenkte jeg "Uæh..." - men så stakk man innom en AD, og vips; WOW.

Hvis man vil ha den, er tydeligvis tiden inne for å slå til. ;)

Bilder av modellen:

w9BQSvXxpovVED2gl3FPlLdN48io5uyMcH8sdXiQ.jpg

331271_5a94df26e96bf394a6f6417ce363516a.jpg

.
Nydelig klokke!

Kort spørsmål. Hvis jeg ønsker å legge på/fjerne ledd på klokken - er det bare å ta med klokke + ekstra ledd ned til Bjerke? Eller må time bookes og garantikort medbringes? Antar denne jobben ikke koster noe. Kan jo gjøre det selv, men føles mer komfortabelt om en urmaker justerer.

Var innom Rolexbutikken til Bjerke i dag og dayyyym de hadde mye snacks. Helt annerledes "utvalg" enn før! Daytonas og Day-Dates fløt rundt. Fikk snevret ned ønskelisten ned fra 7 til 2 - som damen nevnte at var poenget med butikken - "alt" er reservert, men du kommer nærmere en besluttning. RCPO hadde også mye stilig.

Må si vi er bortskjemte med utvalget i Oslo om dagen!

• Liker
  • Elsker
Reaksjoner: KentOve og Bgo80
Kort spørsmål. Hvis jeg ønsker å legge på/fjerne ledd på klokken - er det bare å ta med klokke + ekstra ledd ned til Bjerke? Eller må time bookes og garantikort medbringes? Antar denne jobben ikke koster noe. Kan jo gjøre det selv, men føles mer komfortabelt om en urmaker justerer.
Bjerke i Bergen er i hvert fall behjelpelig med slike ting, og jeg har aldri betalt for slike ting. Regner med de fikser det på Bjerkehuset?

• Liker
Reaksjoner: whazzo_
Jeg gikk bare innom Bjerke-huset og de fiksa med en gang.

• Liker
Reaksjoner: Klokker og whazzo_