Skulle nesten tro at mailen ble sendt ut på forskjellige tidspunkt? Vanvittig til trøkk hvis det ble fullbooka på 8min. Vurderte også å ta turen, kjipernFikk invitasjon til After Work i Bjerke-huset i dag. Syns det var veldig hyggelig, i tillegg til at jeg da hadde en unnskyldning til å ha meg en natt i hovedstaden.
8 minutter etter at mailen var mottatt svarer jeg på invitasjonen og får beskjed om at arrangementet er fullbooketKjedelig!
Er det stemning for en TS gtg, da? Virker som om det er mange som kunne tenke seg på eventet. Skulle vært en tur i hovedstaden selv..
Gikk vel ut noen tusen mailer, så da var det nok ikke så rart neiAlle kunder som har registrert mailen sin fikk mail. Så ikke så rart det ble fullbooket på 8 minutter![]()
Og her trodde jeg at jeg var inne i det gode selskapAlle kunder som har registrert mailen sin fikk mail. Så ikke så rart det ble fullbooket på 8 minutter![]()
vi tilhører bare saueflokken - bjerke er vår vokterOg her trodde jeg at jeg var inne i det gode selskap![]()
Er det ikke hyggelig at samtlige kunder fikk muligheten da? Som regel er det jo galt at de favoriserer gode kunder. Er det galt at alle får også?vi tilhører bare saueflokken - bjerke er vår vokter
![]()
ikke galt i det hele tatt!Er det ikke hyggelig at samtlige kunder fikk muligheten da? Som regel er det jo galt at de favoriserer gode kunder. Er det galt at alle får også?
Helt enig! Synes Bjerke gjør rett i å kjøre «første mann til mølla» metoden på noe, ettersom det ikke er mulig på de mest populære klokkene lengerEr det ikke hyggelig at samtlige kunder fikk muligheten da? Som regel er det jo galt at de favoriserer gode kunder. Er det galt at alle får også?
Det er vanlige folks tur!Er det ikke hyggelig at samtlige kunder fikk muligheten da? Som regel er det jo galt at de favoriserer gode kunder. Er det galt at alle får også?