Hadde vært flott hvis noen legger ut info om klokkene de har forespurt/svaret de har fått, eller vært fysisk i butikken og kan poste noen bilder av salgs objektene
Jeg spurte om Grand Seiko, og fikk dette svaret:
Grand Seiko Evolution 9 Hi-Beat - "Tentagraph"
Førpris 171 500,- Nå: 111 500,-
![]()
Grand Seiko Evolution 9 - "Tentagraph" | Urmaker Bjerke
Oppdag Grand Seiko SLGC001G Tentagraph, en high-beat kronograf i titan med 72 timers gangreserve og keramisk bezel. Hos Urmaker Bjerke.www.urmaker-bjerke.no
Grand Seiko Heritage Hi-Beat – "Rikka"
Førpris 80 100,- Nå: 56 100,-
![]()
Grand Seiko Heritage Hi-Beat – "Rikka" | Urmaker Bjerke
Oppdag Grand Seiko 62GS Rikka med grønn tallskive, Hi-Beat 36 000-urverk og 55 t gangreserve. En hyllest til sommeren. Hos Urmaker Bjerke.www.urmaker-bjerke.no
Grand Seiko Evolution 9 Spring Drive - "Ushio"
Førpris: 148 700 Nå: 99 600,-
https://www.urmaker-bjerke.no/nettb...llection/grand-seiko-evolution-9-collection-4
Grand Seiko Sport Spring Drive GMT
Førpris:137 200,- Nå: 89 200,-
https://www.urmaker-bjerke.no/nettb...ort-collection/grand-seiko-sport-collection-4
Grand Seiko Sport Hi-Beat GMT
Førpris:91 500,- Nå: 64 100,-
![]()
Grand Seiko Sport Hi-Beat GMT - Blå | Urmaker Bjerke
Oppdag Grand Seiko Hi-Beat 36000 GMT kombinerer høy presisjon og tre tidssoner med robust design. Perfekt for reisende. Hos Urmaker Bjerke.www.urmaker-bjerke.no
Mye lekkert og gode avslag. Rikka uten dato hadde vært spot on for megJeg spurte om Grand Seiko, og fikk dette svaret:
Grand Seiko Evolution 9 Hi-Beat - "Tentagraph"
Førpris 171 500,- Nå: 111 500,-
![]()
Grand Seiko Evolution 9 - "Tentagraph" | Urmaker Bjerke
Oppdag Grand Seiko SLGC001G Tentagraph, en high-beat kronograf i titan med 72 timers gangreserve og keramisk bezel. Hos Urmaker Bjerke.www.urmaker-bjerke.no
Grand Seiko Heritage Hi-Beat – "Rikka"
Førpris 80 100,- Nå: 56 100,-
![]()
Grand Seiko Heritage Hi-Beat – "Rikka" | Urmaker Bjerke
Oppdag Grand Seiko 62GS Rikka med grønn tallskive, Hi-Beat 36 000-urverk og 55 t gangreserve. En hyllest til sommeren. Hos Urmaker Bjerke.www.urmaker-bjerke.no
Grand Seiko Evolution 9 Spring Drive - "Ushio"
Førpris: 148 700 Nå: 99 600,-
https://www.urmaker-bjerke.no/nettb...llection/grand-seiko-evolution-9-collection-4
Grand Seiko Sport Spring Drive GMT
Førpris:137 200,- Nå: 89 200,-
https://www.urmaker-bjerke.no/nettb...ort-collection/grand-seiko-sport-collection-4
Grand Seiko Sport Hi-Beat GMT
Førpris:91 500,- Nå: 64 100,-
![]()
Grand Seiko Sport Hi-Beat GMT - Blå | Urmaker Bjerke
Oppdag Grand Seiko Hi-Beat 36000 GMT kombinerer høy presisjon og tre tidssoner med robust design. Perfekt for reisende. Hos Urmaker Bjerke.www.urmaker-bjerke.no
Enig, hadde kjøpt den hvis ikke kona hadde sagt at gullfargen er harry…Mye lekkert og gode avslag. Rikka uten dato hadde vært spot on for meg![]()
Fruen kan ha litt rett.... Synes første bilde viste at gull fargen er veldig til stede, mens i de andre to var gull fargen mer ned dempet. Time markører og visere i samme farge som kassen hadde vært bedre.Enig, hadde kjøpt den hvis ikke kona hadde sagt at gullfargen er harry…
Men jeg kan da ikke være den eneste som har fått info om salget? Legg ut, legg ut!
Forespurte en IWC. Den var ikke på salg, men fikk tilbud om 10% på den.Blir det sånn som tidligere at det som ikke er på salg får man 15% på? Har ikke vært innom salget på noen år, men kjøpte en Seamaster på en slik deal på et mars-salg.
Merk: Gullfargen mot den grønne urskiven gjør at denne GS er en av de GS med høyest opplevd kontrast og som dermed også synes meget godt i dunkel belysning. Denne modellen er nå discontinued. Når jeg så produktbildene for noen år siden, tenkte jeg "Uæh..." - men så stakk man innom en AD, og vips; WOW.Enig, hadde kjøpt den hvis ikke kona hadde sagt at gullfargen er harry…
Men jeg kan da ikke være den eneste som har fått info om salget? Legg ut, legg ut!
Ja, men ikke noe særlig spennende. Litt mindre modeller, Royal og 1926. En BB58, S&G samt en GMT ( tjukkasvarianten ). Men lite Tudor i forhold til Omega, IWC og Tag f.eks.Nå når Morgan Stanley har estimert et produksjonsfall på Tudor på nesten 40% i volum; er det noen Tudor som nå er på salg, mon tro?
Takk.Ja, men ikke noe særlig spennende. Litt mindre modeller, Royal og 1926. En BB58, S&G samt en GMT ( tjukkasvarianten ). Men lite Tudor i forhold til Omega, IWC og Tag f.eks.