Dæven, der trodde jeg det kom en japaner opp fra boksen.. Men neida plutselig var det en AP boks og en helt rå klokke som satt på ditt håndledd Gratulerer!!
Tusen takk folkens! En stor takk til Mogens som gjorde dette mulig!
Ble helt forelsket i APen for noen måneder siden, og når det dukket opp en med perfekt fargekombo måtte jeg bare slå til Skulle aller helst kjøpt mogens sin gull-AP, men som student får vel en SS holde enn så lenge.
Tror jeg har tatt meg vann over hodet ved å presentere dette som en beater, men jeg kan garantere dere at den skal få MYE aktiv armtid fremover
Ble helt forelsket i APen for noen måneder siden, og når det dukket opp en med perfekt fargekombo måtte jeg bare slå til Skulle aller helst kjøpt mogens sin gull-AP, men som student får vel en SS holde enn så lenge.
Lucky b*****!
Gratulerer med nydelig klokkke, hyggelig den ble på sonen og som de andre sier - POST MASSE BILDER MANN!
Det der er min grail, jeg vurderte pant av kroppdeler for å få råd til den der.
Gratulerer så meget ostepåp! Wow den er lekker.. Hva skjer med at du legger ut begge dine klokker for så å trekke? Vunnet i Lotto eller? Student liksom.. Gikk de med i en trade kanskje? Uansett denne er legendarisk!