Unboxing av en skikkelig "beater"! *OPPDATERT*

Dæven, der trodde jeg det kom en japaner opp fra boksen.. Men neida plutselig var det en AP boks og en helt rå klokke som satt på ditt håndledd:) Gratulerer!!

Tusen takk folkens! En stor takk til Mogens som gjorde dette mulig!

Ble helt forelsket i APen for noen måneder siden, og når det dukket opp en med perfekt fargekombo måtte jeg bare slå til:D Skulle aller helst kjøpt mogens sin gull-AP, men som student får vel en SS holde enn så lenge.

Tror jeg har tatt meg vann over hodet ved å presentere dette som en beater, men jeg kan garantere dere at den skal få MYE aktiv armtid fremover;)

Den var ute å måkte snø tidligere i dag....

Ble helt forelsket i APen for noen måneder siden, og når det dukket opp en med perfekt fargekombo måtte jeg bare slå til:D Skulle aller helst kjøpt mogens sin gull-AP, men som student får vel en SS holde enn så lenge.

Synes det må være såpass for en student :)

Gull er gull, men denne og Moore sin er de fineste ROene som er laget, i akkurat de fargekombinasjonene.

Lucky b*****!
Gratulerer med nydelig klokkke, hyggelig den ble på sonen og som de andre sier - POST MASSE BILDER MANN!:D
Det der er min grail, jeg vurderte pant av kroppdeler for å få råd til den der.

Gidder du eller. Skal akkurat til å legge ut unboksing. Blir dårlig nedtur etter dette.;)

Gratuler med en lekker klokke.

Gratulerer så meget ostepåp! Wow den er lekker.. Hva skjer med at du legger ut begge dine klokker for så å trekke? Vunnet i Lotto eller? Student liksom.. Gikk de med i en trade kanskje? Uansett denne er legendarisk!