Tv2 Tour de France 2017 Tourmanager - Tidssonen Liga

Tror jeg venter med å endre på laget mitt til i morgen tidlig. Det er som @JohanB sier, albuen kom etter at Cav var på vei ned. Det kan hende avgjørelsen blir omgjort. Men om juryen ikke skal miste ansikt, så blir vel avgjørelsen om utestengelse stående.
 
Trodde jeg bytta Porte med Froome i går, men det var visst feil... Ikke noe lettere å spå rittet etter i dag, og den krasjen til Porte var noe av det verste jeg har sett...
 
Trodde jeg bytta Porte med Froome i går, men det var visst feil... Ikke noe lettere å spå rittet etter i dag, og den krasjen til Porte var noe av det verste jeg har sett...

Jeg er redd det blir veldig lett å spå rittet nå:( Med Porte ute og Quintana og Contador som viser store svakheter går det vel mot Froome nok en gang.
Håper Aru og Bardet kan gi han kamp, men de blir jo knust på tempoen.

Håper jeg tar feilo_O
 
Svarte! Byttet noen av rytterne som krasjet ut. Trodde jeg. Viser seg at vedlikehold av laget er best egnet gjort via PC -ikke mobil. Nå har jeg tapt masse poeng!!

Men nå er det på stell igjen. Så får vi se etter noen dager i Pyreneene...
 
  • Liker
Reaksjoner: Jone
Da var det avgjort....
Sånn bortsett fra at jeg klarte å holde Kaggestad og Paasche bak meg så er jeg ikke veldig fornøyd....

Gratulerer @Ban ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Ban
Da var det avgjort....
Sånn bortsett fra at jeg klarte å holde Kaggestad og Paasche bak meg så er jeg ikke veldig fornøyd....

Gratulerer @Ban ;)

Takk for det. Ekstra morsomt å sette de ekspertene på plass også:)
 
  • Liker
Reaksjoner: Jone
Morsomt i år også, til tross for rævva innsats for egen del. Klokkertro på Greipel og Kristoff var ingen genistrek, og da jeg byttet til Kittel, så gikk han på trynet. Men neste år, DA! :D
 
  • Liker
Reaksjoner: Jone og Ban