Tv2 Tour de France 2017 Tourmanager - Tidssonen Liga

Vi er foreløpig bare 3 påmeldte i TS-ligaen. Regner med at antallet stiger nærmere start på lørdag. De 2 siste årene har vi pleid å være rundt 15 stk omtrent.
 
Nå husker jeg ikke hvordan det gikk i fjor, men jeg er med igjen! :) Bra tiltak!
Her er resultatlista fra i fjor
E873D5D5-583F-45D9-A953-990352DF43BE_zpsys2hghgk.png
 
  • Liker
Reaksjoner: frj
Jeg er med :)

Førstereisgutt i Tour manager spillet men satser på at det går bra ;)
 
Og jeg kom sist! Lå ganske høyt oppe en god stund før det bare raste nedover...
Husker jeg brukte opp alle byttene mine før etappe 10. Det er dårlig taktikk.

Fort gjort det. Mener jeg også lå veldig godt an lenge, men hadde lite bytter på slutten og endte litt nedpå lista til slutt.
I år derimot har jeg et vinnerlag og en vinnertaktikk;)
 
Etter fjorårets tidlige byttebonanza, med påfølgende kollaps til slutt, så roer jeg litt ned i starten i år... :D
 
  • Liker
Reaksjoner: Jone
Strengt å diske Sagan, synes jeg, og synd at en profil (kanskje to?) ryker, men forståelig at de ikke vil ha den typen oppførsel i spurten.
 
Faktisk helt uenig i dagens avgjørelse... At Sagan hadde mistet poeng og fått sisteplass på dagens etappe er greit nok, men ikke at han skal bli disket.

Ganske tydelig at Cav allerede er på vei ned før albuen i det hele tatt er i spill. Bildene viste også at Cav traff Sagan i skulderen like før han gikk i bakken. Albuen tror jeg er ute for å holde balansen mens man sykler i 70 km/t ;)
Dag Otto, Lance og andre tidligere proff-syklister har i senere tid også uttalt at de synes det var feil avgjørelse.

Uansett svært synd for sporten, og håper at Cavendish på ett eller annet vis klarer å komme seg på sykkelen igjen :)