Faktisk helt uenig i dagens avgjørelse... At Sagan hadde mistet poeng og fått sisteplass på dagens etappe er greit nok, men ikke at han skal bli disket.
Ganske tydelig at Cav allerede er på vei ned før albuen i det hele tatt er i spill. Bildene viste også at Cav traff Sagan i skulderen like før han gikk i bakken. Albuen tror jeg er ute for å holde balansen mens man sykler i 70 km/t
Dag Otto, Lance og andre tidligere proff-syklister har i senere tid også uttalt at de synes det var feil avgjørelse.
Uansett svært synd for sporten, og håper at Cavendish på ett eller annet vis klarer å komme seg på sykkelen igjen
Tror jeg venter med å endre på laget mitt til i morgen tidlig. Det er som @JohanB sier, albuen kom etter at Cav var på vei ned. Det kan hende avgjørelsen blir omgjort. Men om juryen ikke skal miste ansikt, så blir vel avgjørelsen om utestengelse stående.
Trodde jeg bytta Porte med Froome i går, men det var visst feil... Ikke noe lettere å spå rittet etter i dag, og den krasjen til Porte var noe av det verste jeg har sett...
Trodde jeg bytta Porte med Froome i går, men det var visst feil... Ikke noe lettere å spå rittet etter i dag, og den krasjen til Porte var noe av det verste jeg har sett...
Jeg er redd det blir veldig lett å spå rittet nå Med Porte ute og Quintana og Contador som viser store svakheter går det vel mot Froome nok en gang.
Håper Aru og Bardet kan gi han kamp, men de blir jo knust på tempoen.
Svarte! Byttet noen av rytterne som krasjet ut. Trodde jeg. Viser seg at vedlikehold av laget er best egnet gjort via PC -ikke mobil. Nå har jeg tapt masse poeng!!
Men nå er det på stell igjen. Så får vi se etter noen dager i Pyreneene...