Tudor-tråden

Til de av dere som eier BBB58, hvordan fikk dere muligheten til å kjøpe den? Er det slik at Bjerke kontaktet kunder med et godt kundeforhold eller luftet dere interessen selv?
Bjerke hadde en hyggelig middag tidligere i år. De som deltok på denne middagen fikk tilbud om å kjøpe et eksemplar. Kan virke som de har allokert noen i ettertid også.
 
  • Liker
Reaksjoner: Fritid
Jeg var inne på Tudors hjemmesider for å finne noen referansedata på en modell, og tittet i modellutvalget deres. Det må da ha blitt tøysete stort nå.....?
Enig. Også er mange modeller uforstående like. Glamour, Royal, 1926, BB31/36, Ranger… I en helt sajko mengde stygge varianter (uavhengig av hva resten av verden ønsker).

Enklere før. Og finere før:
IMG_4992.jpeg
 
Liker pelagos 39 på gummirem, men ble rett og slett dritt lei den kjipe kvaliteten på original remmen. Den ble liksom aldri bedre heller.. Fikk en fkm rem i posten i dag og den løftet bærekomforten mange hakk, men jeg tror jeg liker uttrykket på klokken bedre når original remmen er på..
IMG_0232.jpeg
 
Redigert:
Liker pelagos 39 på gummirem, men ble rett og slett dritt lei den kjipe kvaliteten på original remmen. Den ble liksom aldri bedre heller.. Fikk en fkm rem i posten i dag og den løftet bærekomforten mange hakk, men jeg tror jeg liker uttrykket på klokken bedre når original remmen er på..

Er det lov å spørre om hvilken rem dette er? Mener også at original Tudor er litt for pinglete selv om løsningen med integrerte endlinks er fin. Har kun funnet Zealande som leverer tilpasset rem til P39, men synes nesten 3k med frakt og mva blir litt vel drøyt.