Tudor-tråden

Plukka med meg noen tips fra @Ckirkemo forrige helg.
85A7D733-D57A-4246-87D4-8560F4DE4664.jpeg
 
Ca 1-2 år. Til dere som har fått svar ila. 2022, har dere kjøpshistorikk hos Bjerke?
Har litt kjøpshistorikk men tror det er first come first served. Fikk ila 2022 på Pelagos 39mm da jeg sendte samme dag den ble lansert. På Black Bay Pro sendte jeg mail 3 uker etter lansering og fikk ila 2023.
 
30 år og gravid må belønnes med noe fint på håndleddet til kona. Når jeg «satt meg på liste» var det nesten umulig å bli lovet en tudor 1 år frem i tid. Det har virkelig forandret seg :p

Vis vedlegg 307882

Gratulerer! Oppfattet det slik da jeg var innom Bjerke for et par uker siden at det hadde løsnet litt på den blå BB58en, men at det fortsatt var pågang nok på den sorte til at det var litt ventetid på den, ca 6 mnd. Men hvis bruktprisene faller videre så påvirker det sikkert ventelistene også.
 
  • Liker
Reaksjoner: Klokkesamler
Gratulerer! Oppfattet det slik da jeg var innom Bjerke for et par uker siden at det hadde løsnet litt på den blå BB58en, men at det fortsatt var pågang nok på den sorte til at det var litt ventetid på den, ca 6 mnd. Men hvis bruktprisene faller videre så påvirker det sikkert ventelistene også.

Blå BB58 kunne kjøpes over disk hos Lian i Trondheim for noen uker siden. Virker som at tilgangen til denne har normalisert seg veldig og at det er Pro og Pelagos 39 som evt får ventelister fremover. Ranger var forøvrig også tilgjengelig over disk. Fin klokke, men kan ikke se at den blir noen stor hit.
 
  • Liker
Reaksjoner: Klokkesamler
Byttet nylig til meg en Galmour Date-Day.
Jeg tror det begynner å nærme seg tid for en service på denne, noen som har en ide om ca hvor mye det pleier å koste på en modell som dette?
20221005_204034-01.jpeg
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Kraken