Tudor-tråden

TUDOR-2022-SKY-3470_V2_.jpg


Tudor lanserer Pelagos 39 :)

 
For ei fæl, liten og dum klokke. Det er ingen grunn til at alle av dere som bor i Rogaland skal dra ned til Askeland for å reservere denne eller spørre om venteliste. Ikke ring dem heller eller skriv mail. Bare bli hjemme. Stygg, stygg, klokke. Ikke perfekt i det hele tatt og ikke akkurat det man har ventet på i årevis. Æsj. Jeg for min del tar meg en tur ned på butikken selv for å si fra om at, joda, dere kan jo selvsagt bestille en til meg så kan jeg prøve den men jeg kommer garantert ikke til å kjøpe.
 
Dette er et høyst personlig problem, men jeg har en spareplan for bryllup neste år som er lite forenlig med spontankjøp av klokker… Men dæven, her har de gjort mye riktig. Hadde jeg ikke vært en økonomisk fornuftig type som vil bevare husfreden hadde min interesse vært meldt for lengst.
 
Nedsig at de droppet justering av clasp med knapper. Nå tror jeg ærlig talt ikke jeg ville kjøpt en klokke uten.
 
Inntrykket jeg sitter igjen med, er at dette er en VELDIG kabapel "deskdiver".
Og jeg kan ikke si at den dempet lysten min på en FXD heller
Så jeg får heller håpe at de som har/hadde lyst på en FXD nå har hoppet over til Pelagos 39 istedet
 
De treffer nok markedet rimelig greit her. Forvent ventelister herfra til månen. Jeg synes den er kanon, men min FXD lever veldig trygt i boksen:giggle: