Tudor-tråden

image.jpg
 
ca 3,4mnd fra juli. (Var antydet at jeg skulle få den ila 2020). Køen har vel sikkert ikke blitt kortere etter det men.. Tror Bjerke heller sier høye estimater på leveringstid, så folk blir positivt overrasket, enn å bli skuffet og at Bjerke skal bruke masse tid på folk som maser...
Har stått på liste siden lanseringen, fortsatt ikke hørt noe. Ble utålmodig og kjøpte en for overpris, noe jeg egentlig sverget på at jeg aldri skulle.. Kom fram til at det var den klokka jeg hadde mest lyst på, angrer faktisk ikke.
20201021_140148.jpg
 
Fikk endelig prøvd P01 på armen i dag og jeg må si jeg ble positivt overrasket. Den er stor og uvant men ikke så "grotesk" som jeg fryktet. Jeg har forsatt lyst på en.
 
  • Liker
Reaksjoner: Heftos og Kraken
Vakker!! Det der kan fort bli min neste klokke...

Lett å bli glad i! Kjøpt her på forumet med tanke om å kanskje ikke ha den for alltid, men endres mer mot å beholde for hver dag som går. Men så er dras jeg ofte mot grønt da.

Fin den helblå lillebroren også, som ligger for salg på forumet nå...
 
Lett å bli glad i! Kjøpt her på forumet med tanke om å kanskje ikke ha den for alltid, men endres mer mot å beholde for hver dag som går. Men så er dras jeg ofte mot grønt da.

Fin den helblå lillebroren også, som ligger for salg på forumet nå...
Enig, den blå er nydelig, men den grønnfargen der ass!! Hvor på serienr-listen ligger den? Så vidt jeg har fått med meg har det passert 5000 ut av Harrods.