Tudor-tråden

6E65C119-0578-42BC-946F-E9ED4B0BADB8.jpeg
 
Noen som vet hvordan tilgangen er på BB Pro er?
Virker ikke til å være mange av de her på forumet……
 
Redigert:
Jeg var en snartur innom en forhandler i København i dag og fikk prøvd Ranger på armen.

Førsteinntrykket er at den ikke er sånn jeg trodde den skulle være. Det er noe som er litt … off. Er det størrelsen? Litt usikker, men det er såpass off at jeg legger den litt ned på lista over klokker jeg vil ha.
C70AA91C-0ACC-4FBF-954E-3A65D250882D.jpeg
 
Jeg var en snartur innom en forhandler i København i dag og fikk prøvd Ranger på armen.

Førsteinntrykket er at den ikke er sånn jeg trodde den skulle være. Det er noe som er litt … off. Er det størrelsen? Litt usikker, men det er såpass off at jeg legger den litt ned på lista over klokker jeg vil ha.
Vis vedlegg 298140

Enig. Fikk prøve den i dag, og det var noe som ikke stemte for min del heller uten at jeg helt kan sette fingeren på det. Kommer den derimot i 36mm, tror jeg den blir vanskelig å motstå…..
 
  • Liker
Reaksjoner: Kraken og ehauger
Fikk også prøve En BB Pro i dag, og den overrasket veldig positivt. Høyden som jeg har vært så skeptisk til forsvant helt da den la seg på håndleddet. Veldig fin klokke, etter min smak.

Kan være str på klokken, men synes Tudor BB58 og BB Pro omslutter håndleddet på en mye mer behagelig måte enn en ny Sub. Baksiden på lugsa på en Sub er kanskje ikke så «buet» som Tudoren? Vet ikke, men Tudoren gir faktsik mer «go-følelse»….
 
  • Liker
Reaksjoner: lexRo og bragemann
Enig. Fikk prøve den i dag, og det var noe som ikke stemte for min del heller uten at jeg helt kan sette fingeren på det. Kommer den derimot i 36mm, tror jeg den blir vanskelig å motstå…..
Haha, vi er på hver vår ende av skalaen nå. 36 hadde vært no-go for meg. 39 er nok riktig, men jeg må prøve den litt mer først.
 
  • Liker
Reaksjoner: allak
Noen som har sett mer til Ranger lenka på en bb58, om dette garantert passer og om lenken passer best til den svarte eller den blå bb58( den blå er vel litt mer lys i metallet mener jeg)…
Og om eventuelt lenken selges separat?
 
En kar basert i USA skrev i en klokkegruppe på Facebook at han kjøpte Ranger på reim og bestilte lenke separat. Den skulle de ha $800 for. Så da nærmer det seg vel rundt en tredjedel av prisen på en Ranger m/lenke inkludert.
 
Redigert:
Kan være at claspen fra Ranger passer rett på lenka til BB58? så en slipper unna med å kun kjøpe claspen…. Om Tudor tillater det

Edit: leste nettopp at dette ikke gikk.
 
Redigert:
Fikk prøve denne i dag, veldig fin klokke! :love: Et par pirkete ting som ikke stemmer helt for meg, hvis jeg skulle vurdert kjøp. Litt for gule (gulgrønne?) markører/lume og et knepp for stor. Blir litt for luftig skive.

E50ACA7E-1DFB-4CEA-B9C6-EC9B7EFC7E32.jpeg
 
Redigert: