Tudor-tråden

Dette minner veldig om sist gang de kjørte ut ny reklamefilm / PR-materiale etc.. Holder derfor en knapp på at ingen ny lansering vil skje i dag. Men jeg kan godt ta feil :unsure:
 
  • Sint
Reaksjoner: Stonefly
Ny Tudor i hus :cool: , digger cali dial og viserne. Mulig jeg må finne noen natoer til denne.
 

Vedlegg

  • 20210129_111157.jpg
    20210129_111157.jpg
    112,5 KB · Visninger: 0
Bestilte en svart BB58 for et år siden. Fikk oppdatering i dag: Jeg kunne komme tilbake til dem litt nærmere sommeren.

Ah, the wait!
 
Bestilte en svart BB58 for et år siden. Fikk oppdatering i dag: Jeg kunne komme tilbake til dem litt nærmere sommeren.

Ah, the wait!

Hehe, det høres riktig ut, annet enn at du skulle komme tilbake til dem. Jeg har vært på ventelista i 14 måneder tror jeg, og da jeg ba om oppdatering sa de bare at det ikke var noe endring og at de skulle si fra...
 
Har sett at prisene for BB GMT begynner å gå litt nedover nå (ligger en ute til 36k), betyr det at leveringstiden har gått litt ned også? Mener å huske at denne var rimelig hot med 2 års ventetid da den kom.. (Måtte selv vente 1,5 år for bb58 på den tiden..)
 
Er det mulig å kjøpe en blå pelagos over disk noe sted i landet eller er det ventelister? Må si jeg fikk sansen for den etter å ha sett denne:


EDIT: 6-12mnd leveringstid. :confused:
 
Redigert:
Vil tro det er en modell du kan få relativt raskt, til tross for at det er ventelister på den? Forsøkt en telefon til Lervik eller Lian? Vil tro de kan levere ganske raskt.
 
Sitter og funderer på om jeg trenger en Tudor inn i samlingen, og tenkte da Tudor-tråden har gode rådgivere siden jeg ikke ønsker råd om å droppe kjøpet.
Det store spørsmålet er hvilken Tudor. Selvsagt er det individuelt hvilken klokke som gir godfølelsen, men det finnes likevel noen pro og con på de ulike modellene.
Av de jeg foreløpig har på lista over aktuelle (intet mindre, nei)
GMT
BB58 Black synes blå er rå (pun not intended), men for stivt priset brukt mot de andre modellene
Pelagos Blue
BB 41

Jeg har en PAM372 som jeg fortsatt skal ha, så tenker at det kan være greit med en dykker for at det skal være litt ulikt. Videre blir det en fra bruktmarkedet, synes utvalget er godt nok til å ikke stå på venteliste.

Så til selve spørsmålet, hva anbefales ut fra deres erfaring og eget bruk, og er det noe spesielt å være obs på ved brukt kjøp av Tudor og de nevnte modellene (trygge klokkekjøp generelt er jeg klar over).

Takknemlig for god hjelp, så får vi se om det blir kjøp eller ikke!

Takk for innspill fra alle, det landet på en blå BB58. Første tur på håndleddet i dag. Litt uvant med 39mm etter 47 på 372'n, men etter noen timer nå føles det helt riktig.

IMG_20210223_103345.jpg