Tudor-tråden

Kanskje ikke noen overraskelse at det var denne, basert på tidligere innlegg. Men denne innfrir noe så til de grader:

3F2EAE62-4AE5-4375-B8CF-D3AB7CC25D35.jpeg
 
Redigert:
Førsteinntrykket etter en god time på hånden er helt konge, og det skal nok bli mange timer fremover. Merkbart lettere (~50 gram) og slankere enn GMT, og det føles på håndleddet. Tror jeg. Eller så er det 100% placebo.
Glede er det i alle fall.

E41E1344-FC53-4F4C-8EA5-AEB0F05B4F0D.jpeg
 
Dere som har vært så heldige å få hendene på en blå BB58 fra AD, hvor lenge måtte dere vente på liste?
 
Bjerke antyder lang ventetid på 12-18 mnd. da jeg satt meg på liste der i sommer. Jeg fikk den på 2 mnd. fra utenlandsk AD, formaliserte og betalte depositum i slutten av august. Lignende erfaring for kamerat med sort BB58.
 
  • Liker
Reaksjoner: Hellerud
Dere som har vært så heldige å få hendene på en blå BB58 fra AD, hvor lenge måtte dere vente på liste?
ca 3,4mnd fra juli. (Var antydet at jeg skulle få den ila 2020). Køen har vel sikkert ikke blitt kortere etter det men.. Tror Bjerke heller sier høye estimater på leveringstid, så folk blir positivt overrasket, enn å bli skuffet og at Bjerke skal bruke masse tid på folk som maser...
 
  • Elsker
Reaksjoner: Hellerud
Hei!
Frister med litt variasjon til lenka på min BB58.
Noen som vil dele erfaringer med tudor sine natoreimer og eller den brune skinnreima som selger med BB58 (svart)
 
Hei!
Frister med litt variasjon til lenka på min BB58.
Noen som vil dele erfaringer med tudor sine natoreimer og eller den brune skinnreima som selger med BB58 (svart)

Har ikkje mykje erfaringer med skinnreimer fra før, men den til BB58 er meget behagelig på. Skulle helst sett at det var mulig å finjustere den for å sitte perfekt. Den blir enten litt stram eller slakk for min del, men som sagt veldig behagelig på.
 
  • Liker
Reaksjoner: Steiniz
Har ikkje mykje erfaringer med skinnreimer fra før, men den til BB58 er meget behagelig på. Skulle helst sett at det var mulig å finjustere den for å sitte perfekt. Den blir enten litt stram eller slakk for min del, men som sagt veldig behagelig på.

Vet du hva skinn/nato koster i butikk?
 
Hei!
Frister med litt variasjon til lenka på min BB58.
Noen som vil dele erfaringer med tudor sine natoreimer og eller den brune skinnreima som selger med BB58 (svart)

Jeg fikk med en sort nato med min som jeg prøvde først nå, og den er veldig god. Kan justere «trinnløst» for å få helt perfekt lengde. Helt annen kvalitet enn andre billig-natoer jeg har kjøpt til andre klokker tidligere.

Tar gjerne imot tips til hvor man bør handle nato hvis man skal ha noe annet enn original fra ad.
 
  • Liker
Reaksjoner: Steiniz