Tudor-tråden

Er det noen med Pelagos som kan bekrefte eller avkrefte at klikket på bezel er litt fastere akkurat på 12:00?
Klokka hadde ikke vært i bruk på en stund- og bezel var treg. Nå er klikket klokken 12 litt fastere enn jeg husket det tidligere..
 
Det er slik med vilje.

269BDBAA-C2D4-4773-A447-E6CD55D957A2.jpeg

 
  • Liker
Reaksjoner: Kraken og Mr Davis
Er det noen med Pelagos som kan bekrefte eller avkrefte at klikket på bezel er litt fastere akkurat på 12:00?
Klokka hadde ikke vært i bruk på en stund- og bezel var treg. Nå er klikket klokken 12 litt fastere enn jeg husket det tidligere..

Det er jo genialt for å nullstille besel, uten å måtte se ned. :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta
  • Liker
Reaksjoner: panserjohan
Før var det bare nato som gjaldt- mens når jeg prøver dem på nå.. kaller liksom lenken på meg igjen.
4ECD7A01-9260-43B6-8BCE-9B5C290B4AA4.jpeg

Kanskje på tide å skaffe en skikkelig lærrem, samt en sånn deployant-clasp.. sikkert billig, sånn som alt annet som er gøy:rolleyes:
 
Før var det bare nato som gjaldt- mens når jeg prøver dem på nå.. kaller liksom lenken på meg igjen. Vis vedlegg 224402
Kanskje på tide å skaffe en skikkelig lærrem, samt en sånn deployant-clasp.. sikkert billig, sånn som alt annet som er gøy:rolleyes:
Digger GMT'n men jeg synes det er vanskelig å finne noe annet enn lenken som passer skikkelig fett :confused:
 
Det er noe med designet på kassen som i mine øyne gjør at den bare funker på lenke eller rem som er laget slik at den treffer kassen på samme måte som lenken. For høy og rett.
Men dette er bare basert på bilder, ikke prøvd på min egen black bay .