Tudor GMT og 58

Eg savner ofte dato. Utruleg trist at mine faviritter mangler dette...

Av estetiske årsaker foretrekker jeg uten, men det er jo definitivt stunder der jeg har hatt bruk for dato eller savnet at jeg ikke har dato, alt etter hvilket ur jeg har på.

Det finnes mange ur som har dato plassert på en sånn måte at det ser greit ut, det jeg misliker mest er plassering ved 4.30..
 
Ja det poppet opp mange i går på Finn.no
Er dette den som jeg screenshottet , der det innrømmes at den ikke var momset inn?

Kan ikke si med sikkerhet at det er den samme, men begge har garantikort fra tysk forhandler stemplet 4/6. Selv om mange liker å si at disse er sjeldne kan det vel ikke være mange her til lands som ble solgt nye i Tyskland akkurat 4. juni. o_O
 
Fikk testet Tudor Pepsi hos Bjerke idag. Må si jeg likte den meget godt! Matt skive og nydelig farge på bezelringen.
Hadde selvfølgelig vært kult med plexi.
Dessverre virker den litt snau til mine armer.
 
  • Liker
Reaksjoner: Ringeklokke
Fikk testet Pepsi med både reim og lenke på Krons i Stockholm i dag, og det er en veldig flott klokke må jeg si. Jeg hadde foretrukket at den var litt mindre, så jeg tror at BB58 blir midt i blinken for meg. Jeg spurte etter denne på Krons, Nymans og Engström, men ingen hadde sett snurten av den ennå... De snakket om forsinkelser og at jeg skulle komme tilbake i august/september. Etter at Bjerke har begynt å få denne, så hadde jeg forventet at den også hadde kommet til Stockholm.
 
Redigert:
F6A70C04-A13F-4D71-8374-C54AF391C40F.jpeg



Pass.
Kanskje det er lenken som mangler, men for meg var denne uinteressant:rolleyes:

Bygger for høyt, låsemekanismen på remen var irr, bezel hadde en billig feeling. Nesten som den varierte hvor godt den gled.
Får prøve BB58, som iflg tudors IG er et jenteur, og se hva den hypen bærer
 

Etter å ha eid denne noen uker sliter jeg også med hvor høyt denne bygger også på lenke. Synes fortsatt at den har mange kvaliteter, og digger fortsatt lenke, farger og skive. Den ser smæsjing ut på andre! Trodde egentlig jeg ville venne meg til høyden, men etter å ha brukt smekre 14060M som turklokke i sommer sliter jeg litt med overgangen til GMT’en igjen. Slankere kassehøyde og 1-2 mm mindre skive så hadde den vært nær perfekt
 
Når bestilte folk 58? Jeg bestilte i aug. 2018 og har fortsatt ikke hørt fra Bjerke. Ble forespeilet 5-7 mnd. Snart gått 12 nå...
 
Vet ikke med 58, men GMT var det visst produlsjonsstopp på. Hadde ikke fått noen modeller på mange mnd. Dette var dog noen måneder siden
 
Jeg bestilte 58 i april. De håpet å kunne levere innen utgangen av året. Den som lever får se.
 
Redigert: