Tudor Back Bay Black - Fornuft og følelser - En anmeldelse

Hei!

Noen som kan hjelpe meg med hvor jeg får tak i - og hvor mye det koster - for Isofrane og/eller standard gummi'n til Pelagos til en BB Blue ?

Hei!

Noen som kan hjelpe meg med hvor jeg får tak i - og hvor mye det koster - for Isofrane og/eller standard gummi'n til Pelagos til en BB Blue ?

Watchobsession fører isofrane. Koster vel ca en tusenlapp. Hvis ikke så er en Wtb på 22mm isofrane på brukten her mulig. Da går de gjerne for 5-700 alt ettersom. Originalreimen aner jeg ikke.

Nydelig anmeldelse! Lest for andre gang etter innkjøp av en flunka ny "gammel" BBB. Denne klokken gir så vanvittig mye klokke glede og stjeler nesten all wrist-time fra resten av samlinga, prismessig er den kanskje i overkant av en hverdags beater for noen, men i mannens samling så er den blitt til akkurat dét.

Hei, den "nye" in-house har sylkelkjedenagler, ETA-versjonen har det ikke. Antar at det går an å etterbestille unaglet fra forhandler, men har ikke sjekket.
Om det nye urverket er høyere, så vil det vel gi utslag i høyere kasse, som igjen gir andre endestykker på lenken? Men, som @Bezel skriver - en forhandler vil kunne svare deg på dette @killbox

• Liker
Reaksjoner: killbox
Vet ikke om det er å banne i kirka, men Strapcode har og en super oyster til BB. Hvis man kan leve med litt enklere fit and finish kan den være et greit alternativ til sykkelkjedet :)
https://www.strapcode.com/store/22m...tchet-buckle-brushed-p-5022.html#.W2STny3ma1u

W_SS221805B069_Tudor-BlackBay-M79230N.jpg

Redigert: