Audjoh
Støttemedlem
- Medlem
- 28. nov. 2014
Gummireima til Pelagosen passer på BB. Bildet nedenfor er sakset fra klocksnack.
Det var en fornøyelig opplysning å få! Jeg liker at ting er OEM, så dette legger til ennå en fordel for en ny BB.Gummireima til Pelagosen passer på BB. Bildet nedenfor er sakset fra klocksnack.
![]()

Takk for tilbakemeldinger. Ser flere vil ha klokken i 39mm. For min del bærer den meget fint med sine 41mm. At lugsene er lange er med på å gi et lettere helhetsinntrykk. Det som er meget positivt er at kronen, selv om den stikker litt ut, ikke gnager mot hånden i det hele tatt forunderlig nok. Kan ha noe å si at klokken er lettere enn slektningene.
Tenker et bilde av dagens er på sin plass;
Ser at det er litt dumt med 22mm mellom lugsene. Rubber B vil antagelig ikke passe. Det jeg nå lurer på hvorfor ikke Tudor har lagd en gummirem til denne. Hvilke alternativer finnes - Isofrane? Og hvor får eventuelt tak i slikt?
Spennende mulighet med gummi fra Pelagosen @Audjoh, Må vurdere den nærmere! Benyttes endlink fra remmen, eller er det de fra Pelagosen i titan?
Inntil videre benyttes Nato. Må si at klokken kler det aller meste der. Her på Admirality Grey fra TS;
og her på en hissigere variant:
![]()